Ander Kalsun Sevdaluk – Fırtına Dizi Müziği

indir.gif  Ander Kalsun Sevdaluk – Fırtına Dizi Müziği – Download Link (.flv – Flash Video) SSS

86 Yanıt

  1. aslen rizelim ama şuan mugladayımm bu şarkıı ban çokk şeyy anlatıyoo benim kız arkadaşımm öldüü bundann 1 sene öncee bu şarkıyı çokk seviyorumm aslındaa neysee

  2. seni çok seviyorum aşkım

  3. hayata inar degilmi ne seni nede başka birini sevmiyorum hayat bana ne kadar yakın degil senin kadar uzak olsun arkdamdan agıt yakma ben ölmedim senin nefretinle yaşıyorum bunu unutma her zman nefretims,n // SANTİAGO MUNEZ (( FURKAN ))///

  4. SENİ ÖYLE ÖZLEDİMKİ SENİN YANINDA OLMAK İSTİYORUM BEBEK YÜZLÜM
    SENİ BENİM KADAR SEVEN BİRİ DAHA VARSA BENİM KADAR SANA
    HASRET KALSIN

    SENİ SEVEN FURKANNN

  5. YA ŞARKI ÇOK GÜSEL.BU ŞARKIDA KENDİMİ BULUYORUM.
    SANKİ BEN YAZMIŞIM GİBİ :)

  6. bu şarkıyı tüm sevenlere gelsn. sevginin değerini bilemeyenlere gelsin

  7. yaa bu şarkıya bayılıyorum kendim bitlisli olmama ragmen gökhan seni seviyorummmm.bunu duymak çok mu zorr

  8. bu şarkıya bayılıyorum şu anda dinlerken ağlıyorum çünkü çoook beyeniyorum üstelik bu gün benim en acılı günüm

  9. ahmet mi emremi bilmiyorum kimi sevıyorum bılmıyorum yeter benı seven beana gelırdı demekkı ıkısıde deıl

  10. ahmet kendımı toplıyım gelıcem dedın seven bekler bekledım gelmedın beyın tomografımı cektırdım kotu olmasın dıye dua ettıgın sonuclar kotu benım omrum kısa en kotusude bunu sen hala bılmıyosun amelıyata gırcekken yanımda olmıycaksın bumu senın sevdan…ben emreden gectım sana geldım benım sevgımı ohakettı ama veremedım ama benım sevgıme layık olmayan sen sana emre ornek olsun o benım ona sevgımı vermeme ragmen yanımdaaaarkadasım olarak …utan

  11. neden her zaman ben kaybediyorum bendemi bir sorun var yoksa hayatın gidişindemi işte bu şarkıda gelipte gidenler için eger beim gibi düşünenler varsa yazışmak ve konuşmak isterim ee derler damdan düşenin halini damdan düşen anlar bekliyorum arkdaşlar kaua_2 hot mail

  12. senı cok sevıyorum ahmet

  13. hayatımda gordugum en güzel şarkılardan biri seni cok seviorum beril

  14. gerçekten çok güzel bi şarkı.çok severim.

  15. sarkı cok guzel ama herkez bu sarkıyı fılıdme duydu cogunlukta:)
    öenemli olan arkadaslar sonradan ögrenmekti

  16. EEE DAHA DAHA NASILSINIZ BEN GSLİYİM BÜTÜN GSLİLERE SELAM VE GAZİANTEPE DE SELAMLAR GAZİANTEPTEKİ TANIDIKLARIMI ÇOK SEVİYORUM VEDE ÖPÜYORUM

  17. BEN ABİDİNİ ÇOOOOOOK SEVERİMMM

  18. LAZZ GÜLÜ BANA NASIL GÜLÜMSEMEYİ YAPTIĞINI SÖYLERMİSİN

  19. SENİ ÇOOK SEVİYORUM AŞKIM BATUHAN

  20. SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM AHMET

  21. HAA SİZE BİŞEY DİYECEĞİM HANİ BEN AŞKIM BATUHAN AŞKIM AHMET YAZDIM YA O YALANDI VEDE BENİM BATUHAN DİYE KUZENİM VARR

  22. bu sewda canımı aldı Allah sewenleri ayırmasın.AMİNNNNNNNN!!!

  23. EVET ARKADAŞLAR BENDE 6 YIL BİRİNİ SEVDİM ONA MURADIM DEDİM CANIM DEDİM 6 YILIMI VERDİM ONUN İÇİN OKADAR MUCADELE VERDİM AMA ŞİMDİ ONUN VEFASIZLIGINI KENDİSİNE DEGİL DE SİZLERE SÖYLÜYORUM EVET SÖYLE SEVDİGİM SONUMUZ NE OLACAK.YOKSA BEN BU SEVDAYI GÖMÜCEMMİ ARKADAŞLAR İNSAN BÖYLE BİR İNSANI SEVERMİ BUNCA YIL BU ŞARKI BENDEN TÜM İLŞKİSİNDE MURADINA EREMEYENLERE GİTSİN .BU ŞARKI BENİ ANLATIYOR .BANA BİR AKIL VERMEK İSTEYEN VARSA NİLCİCEGİ@YAHOO.COM BENİMLE DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIN BEN NE YAPICAM

  24. KARADENİZLİ OLMAK KADAR GÜZEL BİRŞEY VARMIDIR.LAZ OLMAK KADAR.SAMSUNLU CEYHUN TRABZON

  25. çok güzel yaa

  26. KARADENIZLI DEGILIM AMA HEM DIDZIGI HEM DE SARKIYI COK SEVIOM DAAAA :)

  27. KARADEIZLI DEGILIM AMA HEM SAKIYI HEMDE DIZIYI COOOK SEVIOM
    DAAAAAAA:D levent seni seviyorum bu sarki ikimize schatz :)

  28. ben bu laz uşaklarını çok seviom daa..laz dıılım ama bı laza aşığımm seni çook seviorum muratt

  29. ben bu şarkıya bayılıyorum…!!!

  30. GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BENDE ÇOK SEVİYORUM YAYINLADIĞINIZ İÇİN SAĞOLUN

  31. cok mutluyum çünkü karadeniz gelini oluyorumm

  32. uyyyyyyy haçan kördünuz mu beeen varya ben serdarumu çok seveyrum daaaa

  33. LAZ GELİNİYİM BEN KORKSUN HERKES BENDEN

  34. şarkı çok güzel alıp götürüyor insanı uzaklara ereye demeyin yüreğinin götürdüğü yere………

  35. aslında şarkı yaşanmış bir aşkı anlatıyo bende böyle olmuştum bir zamanlar ve hala yüreğim yanıyo ne zaman unuturum bilemem ama ben onu seviyorum .

  36. tek hayalim hissettiğim şu nefeslerimi onunla alıp vermek. dert ortağı varsa yazsın e……………….@hotmail.com

  37. çok güzel bi sarkı tbrk ederim

  38. deadlylaz senı tanımıorum ama cok uzuldum umarım yıne bırını seversın sarkı super

  39. opşa güzel olmuş muçe giçwa süperrrrrrrrrrrr

  40. dadaşlardan herkese selam olsun bu şarkı tüm dadaşlara yanlız dadaş olabılenler

  41. bu parça benim içimi rahatlatiyor ve o muzikler . ben gitar çaliyorum ama klarinet ve keman da ogorenip bunlari da çalacagim

  42. şuan denizliye giden bitaneme armagan olsun bütün şarkılar onu çok seviyorum canım duyuyomusun seni çok seviyorum çok aşkım seni şimdiden çok özledim

  43. şarkıyı ilk dizide dinledim.çooooooooooooook beyendim.acayip
    güzel ve diziyi hep seyrediyorum

  44. sarkı çok güsel olmuş ya çok dinlendiriyo insanı gercekten

  45. halil seni çok seviyorum benden başkasını sevmene dayanamam beni sevdiğini söyledin sensiz bi hayat düşünemiyorum

  46. BU ŞARKIYA BAYILIYORUM EN ÇOK SEVDİĞİM ŞARKILARDAN BİRİSİ AĞLAMAYI BİLMEYEN GÖZLER SEVMEYİDE BİLMEZ F@TO FATO FATO FATO FATO

  47. BEN KARADENİZ KIZIYIM VE BU ŞARKIYA BAYILIYORUM AHMET ABİ SENİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUMMMMM!!!!!!!!!!!!!

  48. bi karadenizli olarak memeleketimden ve insanından ve tabiiii şarkılarından gurur duyuyorum…….

  49. şarkı çooook gzeeel yaawww…

  50. artık bu sewdalar bnde olmasın her seferinde yıkıldım herbitişte bnde bittim ama nedense başlamam zor oluo bnde seviodum onu o baskasına gitti bni bıraktı bn onu bütün benliğimle sevdim ruhumla değer verdim oda sevdi sandım ama alakası bile olmamış

  51. çok güzel bende rizeliyim (kalkandere) seviyorum müziği sizide::::::::::::::::::::::)(

  52. ya elifnur biliyorum çok hatalıyım ama ya seni o kadar çok seviyorum ki anlatamam ya tekrar deneyemezmiyiz

    emirhan

  53. ya sensiz yaşayamıyorum ya of ya seni çok seviyorum ya

  54. SEVMEK KADAR GUZEL BISEY YOK DUNYADA
    SEVIYORUM SEVDIGIM SENI COK SEVIYORUM///
    OMUR BOYU BENLE KAL BITANEM,
    SENI SEVIYORUM

  55. fırtınayı izliyprum sizleri seviyorum basarılar

  56. çooooooooooıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel nolmus

  57. MERHABALAR BEN ARTIK NE SEVGİYE NEDE AŞKA İNANMIYORUM İNSANLAR BANA UZAK ALLAHA YAKIN OLSUN ÖYLE BİR ACI YAŞATTIKİ SEVDİĞİM İNSAN ÖLSEYDİM BUNDAN DAHA İİYDİ BEN VİCDANI OLMAYANA VİCDAN ALLAH KORKUSU OLMAYANADA ALLAH KORKUSU NEYSE SEVGİLERLE

  58. ben bu diziyede bu dizinin sarkilarinada bayiliyorum
    ve bu dizide sanki kendimi buluyorum

  59. ben bu dizeyede sarkilarina bayiliyorum cok seviyorum bu diziyi

  60. bence bu şarkı çok hoş ben bu dizinin hem jenerik müziğini hem de ander kalsun sevdaluk şarkısını beğeniyorum bu şarkıyı dinlememizi sağlayanlara da çok teşekkür ediyorum

  61. bu şarkıya bayılıyorum ya

  62. adaşım meraba bende sevgiye aşka inanmıyordum 1 ay öncesine kadar

  63. ben bu sarkıyı dinlerken cok sevdigim berk aklıma geliyor gercek tende cok güzelSENİ HALA COK SEVİYORUM BERK****************************************************************************************************************

  64. gerçekten güzel şarkı :) trabzonluyum ama genellik le böyle şarkılar dinlemem ama şarkıya diyecek yok gerçekten güzel şarkı

  65. Dinlerken huzur buluyo insan baska ne diyebilirin ki? ÇOK SEVİYORUM BU SARKIYI YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BAYILIYORUMMMMMMMMMMM

  66. bu şarkıyı dinleyince abdurrahmanı hatırlıyorum onu çok seviyorum.Ve ondan her zaman seveceğim.

  67. ben bu diziyi ve başrollerde ki o iki aşığı çok seviyorum.birbirilerine çok yakışıyolar.keşke gerçekte de evlenseler.onları görünce nişanlımla kendimi görüyorum zannediyorum.nişanlım askerde yalnız kaldım. onu çok seviyorum

  68. yaww bi şarkı bu kadar mı güzel olur !!!insanı alıp götürüoooooo oooo SEVDİĞİM DUY SESİMİ SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMMM HEMDE ÇOKKKKKKKKKK ERCAN-MERVEE

  69. yaww bi şarkı bu kadar mı güzel olur !!!insanı alıp götürüoooooo oooo SEVDİĞİM DUY SESİMİ SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMMM HEMDE ÇOKKKKKKKKKK ERCAN-MERVEEEEE

  70. he buarada bende karadeniz kızıyım arkadaşlar ÖPÜYORUM HEPİNİZİ MERWEEE

  71. ben beni kaybettim bu şarkıda yazanında söyleyeninde yüreğine sağlık

  72. SANA BU SÖZLERİM GÜLÇİN BANA DİYODUN ERKEKLER SÖLEDİR BÖLEDİR DİE. GÖRDÜK KİM NEYMİŞ SENİN SEVDANI DA GÖRDÜK. BEN VAZGECTİM ARTIK SEVMEKTEN. ESERİNLE GURUR DUYABİLİRSİN. SANA MUTLULUKLAR DİLERİM YİNEDE. HOSCAKAL ASKIM BENİM… SARKINIZ COK GÜZEL COK TSK ED.. SAMSUNDAN MURAT

  73. ben de karadenizliyim.
    bu şarkıyı tüm karadenizlilere armağan ediyorum.

  74. gerçekten Allah herkese ander sevdaluk nasip etsin.de arkadaşlar ben fırtınada kullanılan biçok müziğe bayılıyorum ancak bulamadım yardımcı olabilecek olan varsa sevinirm

  75. seni benim kadar seven benim kadar uzak olsun…..

  76. bende karadenizliyim fırtınacılara armağan ediyorum hey be

  77. selam ben mersinliyim ama bu dizideki bu efsane müziğe bayıldım gercekten alıp götürüyor bilinmeyen derinliklere,karadeniz aşığı oldum gerçekten.Karadenizden bir kız arkadaşım olursa gözüm açık gitmem,yokmudur bi çare..hakanim_333@hotmail.com

  78. bu şarkı beni nekadar ben yapıyor nekadar güleç olsan o vakit
    bu şarkı da bi düşünüyorum gelmişimi geleceğimi onun için bu şarkıyı çok seviyorum

  79. ya arkadaşlar ben fırtına dizisine bayılıyorum çok seviyorum hele müzikleri çok hoşuma gidiyo ama birtürlü bulamıyorum bana yardımcı olursanaız çok sevinirim lütfen

  80. Arkadaslarrr bende tarkaninnnn Numarasiii vaaaaarrrrrrrrr isteyen arkadaslara veririmmm ah_sorma_@hotmail.com ekleyin

  81. tüm türkiye’ye ve tüm insanlara duyurmak isttediğim arkadaşlar ben bunu okulumuzun veda gecesinde,okulumuzun ilköğretim haftasında vede özel idare salonunda okudum yani demek istediğim bu şarkı süper süper süper süper süper nolur lütfen bu şarkıyı dinleyin ama dinledikten sonra bırakamıyacağınızıda sölim.
    ben irem ateş istanbulda 7. sınıf öğrencisiyim tüm türkiyenin bayramını kutltyorum

    hoçakalın sağlıkça kalın bayyyy türkiye

  82. bu şarkı çok sevdiğim onun için herşeyi yaptgım bazen eşim bile dediğim bana söylemeden ve benden daha ayrılmadan başkasıyla evlenen sevdiğimi aklıma getiriyor. bu bizim şarkımızdı helal olsun haklı çıkardı…

  83. ben doğuluyum bu karadeniz türküsünü çokkkkkk sevdim

  84. bu şarkıyı beyendim

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

