CeyLan – Lanet Olsun

287 Yanıt

  1. ee işte

  2. çok çok güzelll ben den biricik aSkım hüseyine gitsin onu seviyorum ama o bilmior… SENİ SEVIYORUMMM HUSEYINNNN

  3. çok güzel olmuş ağzına yüreğine sağlık başarılarının devamını dilerim

  4. Süper olmus Basarilarinizin devamini diliyorum Ceylan
    arkadasimla dinliyoruz Cok hos olmus

  5. süper olmus hele siiir deşet güzel

  6. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr olmuş muhteşem bitlisteki halama enişteme ve kuzenlerime ve asya yengeme slmlarımı iletiyorm

  7. arkadaşıma yolluyorum bu sarkısı çok güzel olmuş münevver seni çok seviyorum

  8. valla süper olmuş biricik aşkım mehmet e gelsin seni çok ama çok seviyom

  9. süpersiniz

  10. bunu aşkıma yolluyorm SENİ SEVİYORUM AŞKIM ALPER TUĞÇE SÜPERRRRRRRRRR

  11. MÜKEMMEL Bİ ŞARKI OLMUŞ HERKESİN ELİNE, DİLİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK BU ŞARKI CEVRİYE İÇİN

  12. yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında eğer bir gün beni ararsan ya o meyhanede ya da o mezarlıkta bulursun…:-(
    akçaabat ç.p.l. yasminnn ( . . . . . )

  13. yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında eğer bi gün beni ararsan ya o meyhanede bulursun ya da o mezarlıkta…:-(
    akçaabat ç.p.l. yasminnnn ( . . . . . )

  14. bu sarkı bana her gun sevdıgım kızı anlatıyor

  15. aşkı bilenler için mükemmel bir ifade

  16. tek aşkım canıma gelsin ama senin aşkına lanet olmaz hiç bir zaman sadece dinle

  17. aşkı bilmeyenlere gelsin ama ben şanslı olanlardanım ben sadece dinliyorum ama dilekleri dilemiyorum umarım birgün sizde gerçek aşkı bulursunuz benim gibi hamdi & sultan

  18. bence bu parça sevipte sevilmiş gibi yaşayanların parçası unutmayın ki kimsenin ahı kimsede kalmaz UNUTMAKİ SİNEM HANIM SENDEDE KALMAZ BU GÜNAH BİR GÜN ÇIKAR ACISI BUNUN… anlayan zaten anlar amacım anlmayanlara……. SAİM SSC

  19. HARİKASIN CEYLANIM AGZINA SAGLIK.DEGER KIYMET BİLMEYENE LANET OLSUUUUUUUUUUUUUUUNN!!!!!!!

  20. bizlerin kıymetini bilmeyen bütün herkese gelsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. Aglatacak La bu adamı tobee olsun cok guzeL..agzina Saqlik CAYLAN askuMmMmMmMmMmM

  22. SAİM– SABA KATILIYORUM KARDES KIMSENIN KIMSEDE AHI KALMAZ
    LANET OLSUN SEVİYORUM DEYİPTE SEVMEYENLEREE..

  23. lanet olsun lanet olsun hiç kimse sevmesin abi yaaaaa

  24. seni çok seviyorum ceylan abla sana hayranım yemin ederim harika olmuş ama yanlız lanet okumka günah inş sana bişey olmaz ve dualarımız seninle kalbimiz herşeyimiz seninle kib allaha emanet ol

  25. ah ahhhhhhhh bı derdım vardı busarkı sayesınde cozdum allah razı olsun hepınızde ben bır kız sevdım ama o benı sevmedı evlerının onunde bu sarkıyı actım ve bana asık oldu hepınıze bol tsk

  26. ciddi mi gökhan bu şarkıyı ona dinletince ne dedi söylesene bende mi öle yapayım acaba ama ben bi kızım bi fayda etmez neyse yine de sağol bu fkir ii bende msn de dinleteyim en iyisi bu şarkıyı sağol gökhan

  27. beni sewen çocuk bu şarkıyı söylerdi hep bana harika bir çalışma olmuş başarılarınızın dewamını diliyorum harikasınızz

  28. SEVGİLİ CEYLAN BEN 30 YASINDAYIM KUCUKLUGUMDEN BERİ SİZİN KASETTLERİNİZİ DİNLİYORUMM VE SİZİİİİ COKKKKKKKK SEVİYORUMMMM BASARILARINIZIN DEVAMINI DILIYORUMMM VEEE MURAT BEYLEEE KÜSKÜNLÜGÜNÜZE COKK ÜZÜLÜYORUUMMMM DİLERİM MUTLU OLURSUNUZ SAYGILARIMLAAAAAAAA…..

  29. SLM CEYLAN ABLAAA BEN 14 YASINDAYIMMM SİZİN SARKILARINIZIII COKK SEVIYORUMMMM ANNEM DOLASIYLAA BİZİM EVDE SİZZ COK DİNLENİYORSUNUZZZZ VE BİZDE SİZİN SARKILARINIZLAA BÜYÜYORUZZ SİZİ COKKKK SEVİYORUMMMMMMMMMM….(k)(K)(K)(S)(E(N)(İ)S(E)V()İ(Y)(O)R()U(MMMM) CEYLAN ABLA

  30. SÜPER BİRR ŞARKI SÖYLEYEN DE HARİKA ZATENN CEYLAN SÖYLEDİ DİYE DİNLİYOM CEYLANIN SESİ BANA HUZUR VE MUTLULUK VERİYORR O TÜRKİYENİN EN İYİ KADIN SANATÇISIN VE İBRAHİMM TATLISES HAYRANIYIMM BENN ONA ÖLÜRÜMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  31. ceylan abla ben mustafa bende urfalıyım babam annenın evını felan bılır su an ızmırde yasıoruz ama sizi tanıoruz sevgılerımle ayrıca kasetınde boll satılsar dılerım

  32. MUÇO KABBANA
    HA BU SARKI AYRICA CANIMDAN DA COK SEVDIĞİM ALMAN YA GÜZELİ TUBAMA GELSIN VE ONU COKK SEVİYORUM

    MUÇO TUBAM

  33. LANET OLSUN DOĞRU SÖYLÜYON CEYLAN BİRİCİK AŞKIM FİLİZİM

  34. BU PARÇA BENİ PERİŞAN EDİYOR USTA…AMA İÇİMDEKİ DUYGULARIN 1 NUMARALI REHBERİ… HEPSİ HEPSİ BENİMKİSİ Bİ SEVDA HADE GİT VE GİDİYORSUN VE VE GİTTİN HEPSİ HEPSİ Bİ SEVDA BENİMKİSİ ZATEN BEN BENSENİ ÖLESİYE SEVMİŞTİM SDECE

  35. çok güzel bi şarkı harika insanın içi bi hoş oluyo bu şarkı sevmeyi bilmeyen ve haketmeyenlere gitsin

  36. yasemine cvp cplde bulursun

  37. harikasın ceylan her dinledigimde aglıyorum helal cok süper okumuşsun harika

  38. Şarkı budur işte mükemmelsin ceylan ben seni dinlemezdim ama bu şarkıyı dinlememek imkansız mükemmelsin CEYLAN İN

  39. gercekten cok güzel okuyosun ayrıca şarkı sözleri de mükemmel tek kelime ile SÜPERSİN

  40. çok güzel bir klip olmuş kısaca HARİKASIN CEYLAN

  41. merhaba……..
    lanet olsun sarkisi cok guzel olmus….
    sen ceylan ve o erkek cok guzelsiniz…..
    bravooo….

  42. merhaba…..
    lanet olsun klipi cok guzel olmus……
    sen ceylan ve o erkek ,cok guzelsiniz…….
    bravo..

  43. LANET OLSUN SANA SENİ BÖYLE SEVDİGİME LANET OLSUN SENİN ASKINA…

  44. şarkı gercekten cok güzel çoban alide güzel söylüyor fakat senın sesınle bir başka güzel olmuş cok sevdım cok fedakarlık yaptımcok değer verdim karşılığını alamadım ve bu benden vefasız KADİR MERCANA gelsin onu hala cok seviyorum SENI HALA COK SEVİYORUM KADİRRRRRRRRR ben istanbuldan SİBEL

  45. çok hoş olmuş ya

  46. merhaba
    lanet olsun kılibi çok güzel olmuş
    sen ceylan ve o erkek çok güzelsiniz
    bravo

  47. bir şarkı bu kadar olur ya sesine sağlık

  48. ceylanım maralım sen benim gönlümdesin ve sendeki o gönül benim tapınağımdır , sana helal olsun en iyi hayatı ve en iyi klipleri hak ediyorsun başarılar senin ile olsun

  49. sen deki yürek kimsede yok seni okadar beğenerek dinliyor ve izliyorum heralde en büyük sana hayranlık duyan benim sesine ve yüreğine sağlık

  50. lanwet olsun beni sewmeyenlere
    ceylan abla benim sewğime karşılık vermiyor allah kahretsin dediğin gibi istesem o yılları istesem o gençliğimi veremez bana demi benim aşkıma lanet olsun ki onu sewdiğim için saana tşk ederim böyle bir şarkı yaptığpın için bu şarkıda resmen beni anlatmışsın bda bana bir ders olsun ben
    öyle bir aşk istedim ama olmadı lanet olsun onu gördüğüm o güne keşke sewmeseydim kib

  51. mrb ceylan abla ben seni çok sewiyorum yeni klibin çok güzel resmen beni anlatıyor aynen senin dediğin gibi bir vicdansıza gönül verdim ama olmadı işte sewdamı hiçe saydı lanet olsun onu öyle sevdiğime onu gördüğüm o güne lanet olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn onu sewdiğime lanet olsunnnnnnn böyle aşkada lanet olsun kendi ellerşimle kendi kendmi yaktım ceyla abla dedim ya klip çok güzel benim o günlerimi hatırlatıyor neyse kendine ii bak murat abiye selamlar

  52. helal ceylan abla bi kalpsize gönül verdim çok pişmanım unutamıyorum unutamıyorum lanet olsun lanet onu neden bu kadar çok seviyorsam lanet olsun

  53. bu şarkı benden hayatımı karartan ahmete gelsin lanet olsun ahmet sana……

  54. ceylanım yüreğine sağlık bi şarkıyı bir insan en fazla bu kadar iyi okuyabilir tebrikler ayakta alkışlıyorum sizi

  55. slm ben karstan ceren ya ceylan abla biz senin ailece hayranınız nolur karsa konsere gel ben seni cok sewiyorum ben birini cok sewdim ama o beni terketti ama ona kıyamyrm lanet olsun dymm cok sewyrm

  56. yalwarırım konsere gel karsa sana hastayım cok yürekten söylüyosun sarkılarını

  57. selamlar ceylan lanet olsun parçası bence çok harika bu şarkı benden sevipte karşılık göremediğim aşkıma gelsin
    herkese çok teşekür ederim

  58. seni cokkkkkk seviyorum OZNUR”UM

  59. slm ceylan ablam benimde adım cylan parçançok güzel olmuş tambenianlatmışsınçok ma çok tşkler arkadaşlar siz siz olun sakın aşık olayın yoksa benimgibide siz yanarsınız herkezi yürekten seviyorummmmmmmmmmmm ceylanımmmmmmmmmmmmm

  60. selam ceylan ablam benimde adım ceylan seni çok seviyorum bu şarkıyı çıkarttığın için çok ama çok tşkle harika olmuş tam beni anlatıyor SENİ GÖRDÜĞÜM O GÜNE LANET OLSUN arkadaşlar siz siz olun sakın aşık olmayın yok sizde beim gibi yanarsıızzzzzzsebi çok seviyorummmmmmmmmm ceylannnnnnn ablammm murat abimöe slm

  61. bukadar anlamlı bı sarkı olamaz ceylan ablanın agzına saglık bende sevıyom hemde 6senedır ama artık lanet olsun artık bu sevdaya yeter artık ne cektıyımı bı ben bıde allah bılır… ama sarkı tek kelımeyle super olmus…

  62. ben kırıkkaleliyim bizim mahalle sanatçılarından iyi söylüyememiş ama bizim cücük serkandan dinleseniz varya bilmiyorum artık ama yinede idare eder ceylan

  63. tüm sevipte kavuşamayanlara gelsin yeter artık birazda sen sev ey allahsız ey kitapsızın kızı seni çok ama çok seviyorum anla beni biraz CAnsu ne olursun

  64. süper ötesi diyecek başka bir söz bulamuyorum ve CEYLAN inan seni ve şarkılarını çok seviyorum ve bu şarkıyı dinlerken aşkımı yani TAYFUN geliyor aklıma.TAYFUN BEBEĞİM SENİ HERŞEYDEN ÇOKKKK SEVİYORUM AMA SANA LANET OLSUN DİYEMEM BEBEĞİM seni HERŞEYDEN ÇOK SEVEN BAŞ BELASI

  65. şarkı süper YAVUZ sana gelsin lanet olsun senin sevgine

  66. ceylan gercekten cok güzel bir şarkı ve yorum senin sesinin hayranıyım hele yormuna bayılıyo kız kardeşime buguz söz kestiler bol bol agladım lanet olsun hic istemiyom okuması lazımdı onun salında tüm insalara eziyet eden herkese sevmeyi bilmeyen herkese lanet olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  67. ceylan harika bi şarkı okumuşsun bende bu şarkıyı kocam olacak kişi mustafa ya armağan ediyorum.onu başlarda çok seviyodum ama şimdi hiçbişey hissetmiyorum. onunla tanıştığım o güme lanet olsunhayatımı kararttı.

  68. s.a millet ceylanın şarkıları tüm şarkılardan süperdir bunu biliyoruz ve onu herkes seviyor çok içten söylemişsin ceylan abla agladım hep bana göre bu şarkı benim sevdigimde beni aldattı artık sevgiyi tanıyamaz oldum artık sevgiye inanmaz oldum onu çok seviyordum ama o beni aldatınca ben kendimi öldürmek istedim sonra iyice düşündüm niye canıma kıyayımki LANET OLSUN LANET OLSUN SANA DEDİM.. KEŞKE SEVMESEYDİM DEDİM.. İŞTE BENİM HAYATIM ZATEN Bİ HİKAYE HİÇ MUTLU OLAMIYORUM BELKİDE BUDA SINAVIN Bİ PARÇASI DİYORUM HERKESE SELAMLAR ALLAHIMA EMANETSİNİZ

  69. BU ŞARKI BÜTÜN SEVİPTE SEVİLMEYENLERE BİR DERS OLSUN
    BİRDAHA
    KİMSE SEVMESİN
    SADECE SEVİLSİN
    DİYE AĞZINA SAĞLIK CEYLAN

  70. ceylan abla bu mejaı belki okuyamazsın bu satırları yazarken senın sarkılarından bırını dınlıyorum abla senı sevmıyorum ama sarkıların ıcın olurum kendıne ıyı bak

  71. LANET OLSUN GERCEKTENDE LANET OLSUN BOYLE HAYATA BOYLE DUNYAYA SEREFSIZLERE CEYLAN DAHA GUZEL SARKILARINI BEKLIYORUZ YA NE BICIM SES VAR SENDE DINLEMEMEK ELDE DEGIL KENDINE IYI BAK

  72. MERHABALR HERKESE ABİ MANYAK Bİ ŞARKI YA HELE SÖZLERİ CEYLAN ABLAMI KUTLUYORUM BE ALLAH BAŞARILARININ DEVAMINI ERDİRSİN NE DİYİM FAZLA SÖZE GEREK YOK ŞARKI HERŞEYİ SÖYLÜYO BU ŞARKI LANETLİK İNSANLARA GELSİNNNNNNNN!!!!!!! HADİNN BYYYYY

  73. süperrr bee manyak şarkı

  74. b.. gibi olmuş lan ne o her 1 sny de lanet olsun diyo böle şarkımı olur heralde kapasiteniz dadece bu söze yetiyor.Kolaysa RAP tapın :)

  75. evet rapçi arkadaşım sana katılıyorum çok kötü bune böle dk da bi lanet olsun başka bişey bilmionuzmu :):)

  76. bune ya lanet olsunu her kez söyler yiyosa rap yap

  77. ha ha ha lanet olsunmuş asıl böyle şarkılara lanet olsun ya sadece lanet olsun diyor.başka bi b…… bilmio heralde :):)yiyosa rap yap :):):):):):):)

  78. lannn bune ıyyy b…. gibi uçuç ceylan sana katılıyorum yiyosa rap yap :)

  79. bune be lanet olsun muş asıl böle şarkıya lanet olsun şarkı boyunca lanet olsun ditor yiyosa rap yap :)

  80. gercekten sevenılen bı parca guzel albumm ve eşi bulunmaz saygı ve sevgi değer sanatçı…bu sözz üzerine daha ne dmem gerekioo bilemem…güzel albüm içinn emeği geçen tum arkadaslara saygılar…bu arada müthiş yorumu içinn sevdıgımm ve beğenerek dınledıgımm Ceylan’a gelecek hayatında basarılar dılıyor bır ömür boyu mutluluklar dılıyorum…bu parcayı tumm aşkk acısı cekenlere ve vicdansızlara aramağan edıyorum !

  81. haklısın be ceylan kadir kıymet bilmeyene lanet olsun lanet olsun ………………

  82. bu parçayı sadece tek bir kişiye gitsin oda kendini biliyor zaten SEN KIRMIZI GÖZYAŞI NEDİR BİLİRMİSİN HAYIR BİLEMEZSİN ÇÜNKÜ SEN HİÇ ÖZLEM ÇEKMEDİNKİİ LANET OLSUN SANA BE [ESMER TATLISI]..LANET OLSUN

  83. şarkı süper olmuş şiir kısmı bitirio beni başarılarının devamını dilerim

  84. bence şarkı süperrrr

  85. her rap yapan çok zeki diil bence mesela erci we ege çubukçuda rap yapıyo ama boşş ceza we sago yu tek geçerim özellikle CEZA

  86. bu şarkı mükemmel bu benim biricik hayatımı aklıma getiriyo bu şarkı sanki benim için yazılmıs

  87. çok güzel teyzemler falan filan çok seviyor dinlediklerinde hep ağlıyor ve ceylan çok güzel klip yapmış diyorlar bencede sen harikasın şarkında harika mardin de bu şarkı pop olmuş herkesin ağzında haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiikkkkkaassssınnnn
    cccccccccccccceeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyylllllllllaaaaaaaannnnnnnnn bütün sanatçılar seni kıskanıyor

  88. ya çok güzel olmuş ceylanı çok seviyorum ama murat abiyle barışsalar daha güzel olur

  89. çok harika bir şarkı benim değerimi bilmeyenler için gelsin oğuza benden bu şarkı ben betül

  90. slm ceylan hanım şarkınız çok güzel olmuş
    başarılar

  91. slm ceylan abla süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr olmuş şarkı başarılarının devamını dilerim.kib seni çok seviyorum

  92. HARİKA,SÜPER OLMUŞ CEYLAN YÜREĞİNE SAĞLIK.SENİN ŞARKILARIN BENİM DUYGULARIMA VE DÜŞÜNCELERİME TERCUMAN OLUYOR.GERÇEKTEN AŞKADA SEVGİYE LANET OLSUN KALMADI ÖYLE TEMİZ DUYGULAR HERŞEY YALAN OLMUŞ AMA MECBUREN YAŞIYORUZ İŞTE…TEKRAR YÜREĞİNE VE AĞZINA SAĞLIK…BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM.

  93. bu şarkı bana sevdiğim kızın benle ilk konuşmasını sağlayan sarkı şimdi ise askıma karsılık vermediği içn ona ama hala seviyorum allsah kahretsin seveceğim ölene kadar bu sarkı bende çok derin yaralar bırakacak unutamam asla ben derbeder asık fatih bdeli rüzgar

  94. şarkıya bakarmısın ablacım harikayaaaaa süpersin inşallah hep böyle devam edersin allaha emanet olllll

  95. slm ceylan abla hakkatten şarkın cok güzel ben bi kıza vuruldum ve aşkıma ianet etti ve bu şarkı tüm hainlere,vicdansızlara gelsin lanet olsuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun onu böyle sevdiyime seni çok seviyorum ceylan abla kendine iyi bak

  96. MRB ÇOK ÇOK GÜZEL BİR PARÇA DEHŞET DENECEK ŞEKİLDE

  97. MRB ÇOK ÇOK GÜZEL BİR PARÇA DEHŞET DENECEK ŞEKİLDE AYNI BENİM KADERİMİN PARÇASI

  98. slm arkadaşlar çok güzel olmuş ben ceylanı çok seviyorummmmmm birde murat abiyle barışsalar çok güzel olacak

  99. selam ben dilek bu şarkıyı milli eğitim bakanına göndermek istiyorum benim canımdan çok sevdiğim nuray hocamı hakkariye gönderdi nuray ekene söylemek istiyorum onu çok seviyorum ı love you nuray!!!!!!!!! seni hep sevicez bz 6/b’yiz

  100. slm ceylan abla şarkı süper sende süpersin gözlerin dehşet bişey bendede öle olsun isterdin walla yok işte seni çok seviyorum ı love you ya abla

  101. Harika mükemmel bir şarkı olmuş, hele şiir ailecek bayıldık
    Dört dörtlük bir şarkı başarıların devamını dilerim

  102. CEYLAN IN SESİNE DİYECEK YOK AMA BENCE ŞARKI SÖZLERİ VE BUKADAR İNSANIN BU ŞARKIYI SEVMESİ HAKİKATTEN SEVMEK KONUSUNDA BİLE NEKADAR YOZLAŞTIĞIMIZIN BİR ÖRNEĞİ..SADECE ELDE EDEMEDİĞİNİ VEYA SEVİLMEDİĞİ İÇİN ..VEYA TERKEDİLDİĞİ İÇİN LANET EDEN BİR KİŞİLİK BENCE BENCİL VE ASLINDA SEVMEMİŞ DEMEKKİ..SEVMEK NEDİR ANLAYALIM ARKADAŞLAR..GERÇEK SEVGİ O GİTSE BİLE YOLUN AÇIK OLSUN HAYATTA BAŞARILAR SENİ HERŞEYE RAĞMEN SEVİYORUM DİYEBİLMEK..LANET OLSUN DEMEK VEYA KİTAPSIZ DEMEK BENCİLLİK VE CEHALETTEN BAŞKA BİRŞEY DEĞİL..

  103. ahhhhh ceylan ablam ahhh neden bu kadar güzel şarkılar söylüyosun sesin neden bu kadar güzel sana aşık oldum biliyomusun o dünyada olmayan sesine o dünyada eşi benzeri olmayan yüzüne aşık oldum senin için ölürüm canımın içi… neolur bunu oku ve bana cvp yaz seni bikere görmek için herşeyimi veririm seni annemden bile çok seviyorum!!! sana hayatında başarılar

  104. sana lanet olsun bu ne şarkıya bittim harbi lanet olsun aşkımsın ya

  105. süpper olmuss ceyalan senii tebrikk eder başarılarınıı devamınıı dilerimmmmm harika tam benlik bi şarkııı helal sana…….

  106. ben filiz oğlummm çokk beğendii tabi bende tebrikler

  107. selam olsun gönülden sevenlere kalpten sevenlere ama ceylan ablanın söyledigi şarkı olan lanet olsun şarkısını kimse kimseye lanet okumasın herkeze saygılar diyarbakır çüngüş

  108. super gercekten bu parcayi seven bir dosta burdan selamlarimi gonderiyorum unutulmadin CONO YASIN.

  109. MERHABA CEYLAN HANIM BEN 25 YILDAN BU YANA BELKİDE DAHA FAZLA SİZİN HAYRANINIZIM ŞARKILARINIZIN HEPSİ GÜZEL SİZDEN TEK RİCAMIZ KÜRTÇE ŞAKILARIN TÜRKÇESİNİDE SÖYLEYİN BİRDE ESKİ ŞARKILARDAN CEYLAN VE KLASİKLERİ VEYA RESİTALLERİ DİYE BİR KSET YAPMANIZI İSTİYORUZ LANET OLSUN ŞARKISI GERÇEKTEN ÇOK BEĞENDİK ŞUAN TEFON MÜZİĞİ OLARAK BİLE TELEFONA YÜKLEMİŞİM SELAMLAR SEVGİLER SAYGILAR…….

  110. çok güzel yakışmış

  111. LANET OLSUN EVET GERCEKTEN LANET OLSUN BEN EVLİYİM BİRİNİ SEVDİM EVET HATALIYIZ AMA SEVDİK ARTIK SEVME GÖNLÜM DİYORUM ANLATAMIYORUM GÖNLÜME DİNLİYORUM VE LANET OLSUN DİYORUM BİR İNSANDA BU KADAR NAZ KAPRİS OLMAZ YAHER ŞEYE NAZ SURAT KISKANÇLIK İŞTE BUNLARA LANET OLSUNNNN VAR OL CEYLAN

  112. slm ceylan ablacım ben nurullah şarkı hariiiiiiiiiiika olmuş.yani tam beni anlatan bir şarkı.neyse ablacım sana başarılar murat abiye slm.

  113. lanet olsun seni nasılda sevdim nasıl anlamadım yalancı olduguna bırakıp gittinya bir pic icin ben ne hallerdeyim biliyormusun lanet olsun sana lanet olsunnnnnnnnnnn

  114. slm ben diyarbakırdan hakan seni çokseviyorum ceylan abla seni hep rüyalarımda görüyorum
    kendime kızarkadaş arıyorum z………….@hotmail.com

  115. selam ben diyarbakir dan nalet olsun şarkısını dinlenmek ıstıyorum
    msn benim adı d……………@hotmail.com kemdime kiz arkadaş arı yorum seni cok sevyorum ceylan abla

  116. evet seni bek liyorum ceylan abla

  117. ya super bır sarkı bayıldım

  118. sen bu şarkıda neye lanet ediyosan bende ona lanet ediyorum ceylan kendine iyi bak sana layık olan insana gönül ver

  119. lanet olsun senı sevdıgım gune hazallll

  120. slm tum din leyen lere ceylan amla bu nalet olsun kilibin en güzelivallahi seni sev meyen öl sün ceylan abla

  121. ya bu şarkıyı dersaneye gelen d.bakırda okuyan anadolu ögretmen lisesinde okuyan biricik aşkım gönül e gönderiyorum seni inan bana çook ama çook seviyorum eger bunu okuduysan msn mi veriyom kaydetmeyi ihmal etme konuşuruz aşkım ok..

  122. ceylan degilmi ya o nu çoq sewiom zaten ne yapsa 1 numara olene deq ceylan !!!!!!!!!

  123. bende çok seviyorum bu parçayı tüm hasret çekenlere özellikle kasap liceli murat ustaya gitsin bu parça….. usta kendine iyi bak muhammed diyara selam

  124. bende çok seviyorum bu parçayı tüm hasret çekenlere özellikle kasap liceli murat ustaya gitsin bu parça….. usta kendine iyi bak muhammed diyara selam tammamı

  125. ablam ben 14 yasındayım ve buyuk bır bı hayranınım supersın ya

  126. slm ceylan abla ben taşdelenin deli kızı dilek bu şarkıyı milli eğitim bakanına gönderiyorum çünkü canımdan çok sevdiğim nuray hocamı hakkariye gönderdi nuray eken 6/B SENİ ÇOOOOOK SEVİYO SEVECEK!!!!!!!!!!!

  127. harikasın valla bu parcayı begenerek dınlıyorum herkese onerım dınleyın lanet olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  128. MUSTAFA SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUM CEYLEN ABLA SÜPER OLMUŞ

  129. ay bu şarkıya bayıldımm yaaaa..süper bişii.ceylan abla sana başarılar diliyorum…..

  130. musik cok güzel bunu askima arman ediyorum seni cooook seviyorum hakan sen benim herseyimsin

  131. süper sarkı

  132. slm ceylan abla ben taşdelenin deli kızı dilek şarkın süper bu şarkı değilde sevgini belli eden bi şarkı olsaydı manitaya gönderrirdim manitanın adı ne biliyon mu nihatttttttt
    ı love you nihattttttttttttt

  133. çok güzel ceylan abla

  134. ilk haleri kücük ceylan diye daha guzeldi ve sarkilari harikaydi ilk kasetini halan sakliyorum ve dinliyorum (YAKTI BENI)!!! sanada güvenilmezden kaseti sonra sogmaya basladim ve artik dinlemiyorum malesef neyse sevkler ve renkler tartisilir!! GENE DE BASARILAR DILERIM SAYGILARIMLA DANSÖR ÜMIT FARNKFURT

  135. S.A ABLACIM SESİN KADAR ÇOK GÜZELSİN TU RINDA EZ MIRIM ABLA YAA (MIN BIRIYA TE KIRIYA EZ TU HOXDEKIM)ABLA MALATYADA KAYISI FESTİVALİ OLUCAK SENİDE BEKLERİM ABLACIM SENİ EVİMDE AGIRLARIM SEN YETERKİ GEL ABLA İBRAHİM ABİDE GELİCEK İNŞ. SÖZ VERDİ BANA BİZE GELİCEK BENDE SEVDİM LANE OLSUN GERÇEKTEN DEGMEZMİŞ YAA HAK ETMİYOSA SEVME ABLA SEN ÜZÜLME HİÇ SENİ ÜZENİ BENDE ÜZERİM SEN BENİM HERŞEYİMSİN SENİ ÇOK SEVİYORUM ABLACIM DUALAR İNŞ. SENLE OLSUN HERGÜNÜN MUTLU OLSUN ABLACIM…KARDEŞİN
    (BETÜL)

  136. ceylan sana bayılıyorum sesinde çok güzel hele bide lanet olsun şarkısı süper bide şiir çok güzel başarılarının devamını dilerim canımmmmmmmmmm.

  137. SENİ SEVİYORUM CEYLANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

  138. bu şarkı çookkkk güzel.ceylan abla seniçokk seviyorum.biricik aşkıma yani burağıma bu şarkı gelsinn…BURAĞIMM..

  139. slm ceylanın ellarine sağlın cokkkkkkkkkkk güel olmuş süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  140. vayyy bee helal olsun ceylan… cok güzel bi sarki…
    Tabi güzel olur nede olsa ceylan bir kürt kizidir =)
    bi…………………….z

    editör:adam akıllı yorum yapasaksanız yapın,ip banlanmıştır birdaha bu siteye ömür boyu yorum yazamazzsın.

  141. vala ne desem yalan olur cok sevdim bn bu sarkiyi tam benim için mis vala aynen bn de eyle aci cekiyorummm cok guzel olmus harika vala size basarilar ceylan hanimmm

  142. selam benim belcika kaliyorum ceylana ablci seni yeni kaset su an seni diliyorulm^ve arbanda is gideken seni diliyorum sana cok tskler ediyorum ablci seni cok seviyorum ablci kiz arkadas kusum ve kacvag edi herhirsehir biliyorum

  143. BENCE SÜPER OLMUŞ ŞİİR DAHA DA GÜZEL

  144. BENDE ELAZIGLIYIM KÜÇÜKLÜGÜMDEN BERİ SENİN ŞERKILARINI DİNLİYORUM 14 YAŞINDAYIM SENİN ÇOK SEVİYORUMM CEYLAN ABLA

  145. seni sevyorum ceylannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn abla

  146. harika olmuş senin bütün parçalarını zaten büyük beğeniyle izliyorum

  147. LANET OLSUN LANET OLSUN SENİ BÖYLE SEVDİĞİME!
    BENİM SEVGİME LAYIK OLAMADIN SANA VERDİĞİM DEĞERE YAZIK!

  148. ALOOOOOOOOO!DÜNYA GÜZELİMİ NESİN?AYAĞINI DENK AL SEN KİME PİS DİYOSUN ŞEREFSİZ HADDİNİ BİL SİZLERİ TÜRKİYEDE BARINDIRDIĞIMIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDECEĞİNE BİDE HAKARET EDİYOSUN

  149. KÜRT KARDEŞLERİMİZ VAR TÜRKİYEDE SAYGI DUYUYORUM AMA EDEBİYLE YAŞAYANLARA SENİN GİBİ TERÖRİSTLERE ASLA!

  150. DÜNYA GÜZELİ BU BAYRAĞIN ALTINDA TÜRK TOPRAKLARINDA YAŞADIĞINI UNUTTUN GALİBA

  151. gercekten harıka olmus

  152. mereba ceylan abla ben merve senin bu şarkı tam benlik abla ya ağzına sağlık çoooooooooooooooookkkkk güzel olmuş senin bu şarkını beğenmeyenlerde önce kendi dinledikler şarkıya baksınlarda öyle konuşsunlar okeeeey kendine çooook iyi bak ablam öptümmm bayyyy:):):)

  153. mrb ceylan abla ben sibel şarkın süper olmuş kib böyle devam et okey

  154. süper bir Sarki. ceylan basarilarinin devamini dilerim. Beni taniyan ve beni seven herkese gönderiyorum. ( müco seni Seviyor) Sivasli!!!!!!!!!!!

  155. dünya güzeli guzu ciyat dennim ….sen anladın onu adam olun yada susunda TTÜRK sansınlar

  156. ceylan
    abla cok süpersin ya lanet olsun seni tanıdıgım ogüne yaaaaaaaaaaaaaaa

  157. SÜPER HARİKA TEK KELİMEYLE SÜPER TŞK CEYLAN HANIM BAŞAILAR HAYIRLI SATIŞLAR :)

  158. ablacıgım çok süper olmuş SENİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ ÇOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

  159. TEK KELİMEYLE ÇOK SÜPERRRRRRRRRRR!!!!!!!!……
    TEBRİKLER!!!!….

  160. seni çok seviyorum ceylan abla öptümmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm özge

  161. senı seviyorum ceylan sana asıgım

  162. böyle vefasızlar olsa da hayat henüz bitmedi devam ediyor onlara inat hayata sımsıkı sarılmalı

  163. ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI BEN DE BU ŞARKIYI HÜSEYİNE VE MUHAMMET ALİ GÖNDERİYORUM BEN ONLARI ÇOK ÇOK SEVİYORUM AMA ONLAR BİLMİYORLAR BEN ONLARI NE KADAR ÇOK SEVDİGİMİ İNŞALLAH YAKINDA ANLARLAR BU ŞARKIYIDA ONLARA ARMAGAN EDİYORUM

  164. merhaba ceylan abla ben 17 yasindayim ve sizi cok seviyorum ben büyük hayranlarinizdan biriyim kendimi bildim bileli sizin sarkilariniz evimizden hic eksik olmaz biz ailece sizin sarkinizi dinleriz hep. seni cok seviyorum ceylan abla…

  165. cok guzel olmus insanı yürekten vuruyor vefasız nankör insanları anlatıyo abla
    sanada bu yakısırsen bıtanesın allah yolunu acık etsın saygılar

  166. abla bırını sevdım oda vefasız
    çıktı
    insanlar neden böyle be abla anlamıyorum sevgı gösterınce onu kaybedıyosunonu

  167. SLM BEN EMEL SENİ ŞAHSEN TANIYORUM NERDEN DİYE DÜŞÜNECEKSİN NECMİ AGBİNİN SÜTÜYOSUNDAN BİLEMEM HATIRLAYACAKMISIN ÇOK ÇAY PARTİLERİ DÜZENLERDİK O zaman KÜÇÜK CEYLANDIN OZAMANDA ÇOK GÜZEL BİR SESE SAHİPDİN BEN EMEL KAYA TANIDIN MI? BİR GÜN YOLUN DÜŞERSE GELİRSİN B.ÇEKMECE ATATÜRK MAH.ANKARA.CAD.YEŞİM SOK.D.BLOK DAİRE 16 BENİM TEL ARASAN SEVİNİRİM TABİ UNUTMADIYSAN BENİ ARASIN 0539…….. ARASAN ÇOK SEVİNİRİM CNM ARKADAŞIM CEYLAN SENİ ÇOOOK ÖZLEDİM

  168. CEYLANNNNNNNN CNM ARKADAŞIMM BENİM BENİ UNUTMADIN BEN EEMEL KAYA SANA BAŞARILARINI DEVAMI DİLİYOM ÇOKKKKK GÜÜZZELLSİN HALA ŞARKILARIN MÜTİŞ VALLA SENİİİİ ÇOOOKK AMA çooook ÇOOOOK çoook ÖZLEDİM ÖZLEDİM SANA İLETİLİRMİ? BİLİMEM CNMMMMM Ccnm CNM SENİ ÇOK SEVİYORUM HALA KÜÇÜK CEYLANISIN BENİM İÇİN CNM….SENİ .ÇOK ÖZLEDİMMM……………………CNM

  169. ceylan abla valla tam benim çektiklerimi yazmışsın helal olsun abla sana çok güzel bir şarkı .. sanada bayılıyorum şarkılarınada seni çok seviyorum yüreğine sağlık ablam

  170. slm ceylan abla bu şarkıyı tüm dünyaya yolluyorum özelliklede anne bile diyemediğim o kadına lanet olsun be sana

  171. süper olmuş bu şarkı çok sevdiğim hüseyine gelsin ben onu çok seviyom

  172. süper olmuş bu şarkıyı sanki benim için çıkarmışsın bu şarkı çok sevdiğim hüseyine gelsin her ne kadar o beni unutmuşsada

  173. çok güzel olmuş bu şarkı çok sevdiğim hüseyine gelsin senide çok seviyom ceylan abla ben diyarbakırlı sibel başarılarının devamını dilerim

  174. bu şarkı çok sevdiğim arkadaşım tekine gitsin
    onu çok seviyorum

  175. slm ceylan abla bütün duygularıma tercüman oldun daha ne diyeyim sevipte ayrılan tüm kardeşlerime ve çoooooooook sevdiğim canımtekine gelsin helal olsun

  176. selaaammmmmmm nasılsın askım seni seviyorum ceylan benimle evlenirmisin bize birşarkı çal

  177. slm ceylan abla ben hüseyin bu şarkı çok güzel olmuş seni seviyorum ceylan ablaaaaa

  178. bu parca cok güzel suvan bu sarki bana cok uyuyor ask acisi cok kötü bir sey

  179. ÖNCE TEBRİK EDERİM CEYLAN ABLA ÇOK GÜZEL BİR ABLÜM YAPMIŞSIN İNŞALLAH BAŞARIN SONSUZ OLUR ŞARKIN BENİ ANLŞATIYOR GERÇEKTEN GİDEN ZAMNNIMA VERDİM GÜNLERİME NALET OLSUN

  180. cok gusel yazmısın valal cok gusel bu benden yusufa gıtsın

  181. cok gusel olmus ellerıne saglık oyle yurekten okumusun kı abla

  182. abla cok gusel olmussss.harıka olmus hemdeee.sankı benım duygularımı yazmıssınnnn..ve de harıka okumussunn.benı aldatan o bespara etmez adama gelsinnnnnnnnnnnn!duygularımla oynadıı,hayatımı mahvettııı.hayattan nefret ettırdıııııı.allah da onu bildiği gibi yapsınnnnnnnnnnnnn.

  183. ceylan sana hastayım sesine herşeyine süpersin seni dinlemededn yatamıyom hele deli fırat şarkın yokmu benden tüm vefaasızlara gitsin by

  184. abla çok güzel olmuş bunu çok sevdiğim diyarbakırdaki sevdiğim hüseyine gitsin

  185. slm ceylan abla mükemmel şarkıdır tebrikler seni seviyorumceylan abla

  186. selam ceylan abla nasılsın şarkının müziği çok güzel ama sözleri keşke öyle olmasaydı da başka türlü olsaydı tamam güzel ama bizim lanet okumamıza gerek yok o kişi zaten yaptıklarının karşılığını alacaktır bu yüzden her ne olursa olsun lanet okumayalım byyyyyyyyyyy

  187. Çok güzel klip konya’lıya SELAMLAR ..

  188. SELAM CEYLAN ABLA NASILSIN ŞARKIN MÜKEMMEL OLMUŞ TEŞEKÜR EDERİM BÖYLE ŞARKI ÇIKARDIĞIN İÇİN BU PARÇAYI TÜÖ D.BAKIR HALKINA ARMAĞAN OLSUN

  189. albumunuz cok guzel olmus basarılarının devamını dılıyorum

  190. albumunuz cok guzel olmus basarılarının devamını dılıyorum tum corumlulara gelsın

  191. çok güzel bir şaekı.eşimin nette tanıdığı biriyle bana yaptığı ihaneti anlatıyor.sanki bana yazılmış bu şarkı.ceylana teşekkürler ve hayatta basarılar.

  192. ceyan abla sarkilarin güzel valla ey sizler tü tü nazar degemezin deyin yoksa gercekten nazar deger olurmu hepiniz allaha emanet olun okay

  193. yani güzel olmuş.idare eder iştee
    neyse başarılarının devamını dilerimm….çalış ablacığım daha iyi olcak inşallahhh .. hadı bakalım daha güzel şeyler bekliyoruzz.byeeeeeeeeeeee

  194. gelçekten çok güzelbi çalışma tebrik ederim

  195. abla gelçek ten şu yalan dünyada birgün olsun gülmedim bu dünyayada sevmeyede lanettttt olsunnnnn çok süper bi kilp

  196. slam millet bence Lanet olsun Ceylanin en güzel parcasi. Ve ceylan bu klibte cok güzel olmus ee erkek de vena degil yane

  197. Merhaba ceylan ben seni cook begeniyorum ve Klibindeki Erkek Cook Güzel Cok iyi Erkek secimin var Seni COOOOOOOOOOOOOk seviyorum sen Benim Ceylanimsin seni Murat Kursundan Bile Kiskaniyorum

  198. süper olmus ceylan abla sesine hayranım agzına saglık.

  199. seni cooooooooook seviyorum ceylan hayatinda basarilar cok guzel bir parca

  200. sana böyle bir şarkı yaptığın için çççççoooookkkkk teşekkür ederim.
    çoban ali den daha güzel söylüyorsun.
    SSSEEENNNİİİ ÇÇÇOOOKKK SSSEEEVVVİİİYYYOOORRRUUUMMM.************

  201. slm ceylan ben şarkılarını cok seviyorum lanet olsun şarkısınıda cok güzel söylüyorsun tabi her şarkılarında öyle ama bu şarkına cok agırlık veriyorum ianan şiri beni bitiriyor dinledikce dileyesim geliyor inşaşlah daha güzel şarkılarını bekliyoz başarılar dilerim

  202. gerçekten çok güzel olmuş. hayatımda yapmadığım şeydi kendini kesmek. pu paçayı dinleyınce kendimi kestim.çok etkilindim çok ama çok

  203. selam ceylan abla gercekten cok guzel sarkı bana resımlerı gonderırsen cok sevınırın msn ye basarılarının devamını dılıyorum senı cok sevıyorum vede opuyorum canım ablam ALLAHA emanet ol

  204. senı vede sarkılarını cok sevıyorum öptum byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ablacım

  205. ………..

  206. süper bişe sizi kutluyorum ve de celan seni seviyorum ablacım

  207. tek keLİMEYLE HARİKA..TÜM AŞIKLARA GELSİN..esmer.alev@hotmail.com

  208. slm gene ben ceylan abla ama ne yapıyım senı çok seviyorum ya çok şinrinsin

  209. slm gene ben ceylan abla ama ne yapıyım senı çok seviyorum ya çok şinrinsin
    artı lanet olsun şarkını her gün dinliyorum

  210. selam ceylan bende sanaciyim ama sizi cok beyenerek dinliyorum
    sizin gibi yorulamaya calistigim türküler harika oluyor eger
    muro seni almazsa ben alirim saygilarimla be yasar yorulmaz

  211. abla senin yüzünden kendimi içkiye verdim şarkın bana eşlik ediyor ne yapacağımı bilmiyorum nalet olsuunnnnn dünyaaaaaaaaaaa

  212. cok super bence bende birisini seviyordum ama ayledin bir kiz bende bir kiz ama ben onu seviyordum her aciyi cektim onun icin ama deymezmis lanet olsun

  213. kizim demek istemistim

  214. Allah bilir kimleri kuylanmistir o kiz. Cok super kotu diyenlere bakma sen ceylan. Bence hic aldirma.
    SUPERRRRR. morelini bozma

  215. LANET OLSUN ONU SEVDIGIME

  216. BEN BIR ERKEK SEVIYORUM AMA BENI HIC SEVMIYOR ONUN BASKA BIR KIZLA BIR ILISKISI VAR VE ONU SEVIYOR. AMA LANET OLSUN ONLARI SEVDIGIMIZE.ERKEKLERE ARTIK GUVENIM KALMADI.DEGMEZMIS SEVDIGIMIZE. LANET OLASUNNNNN. SUPER CEYLAN.HER DINLEDIGIMDE HERZAMAN AGLAYASIM GELIYOR AMA DEGMEZ CUNKLU ERKEKLERE DEGMEZ GOZ YASI DEGMEZ SIZDE BUNLARI YASARSANIZ OZAMAN BENIM DEDIKLERIMI ANLARSINIZ…

  217. SU DUNYADA BIR GUN OLSA BILE BIR DK OLSA BILE RAHAT GEZIP YASAYAMAYACAGIZMI. RAHAT CANAM HAYATIMIZ HIC MI YASAYAMAYACAGIZ.
    CAYLAN ABLA SENI COK SEVIYORUMMMMMM SENI KUTLARIM.
    AMA SENI COK VE COK SEVIYORUMMMMMMMMMMMMMM

  218. çoooook güzel bir şarkı bayılıyorum bu parçaya

  219. ORTAOKUL AŞKIMA SESLENİYORUM SENELER SONRA TEKRAR KARŞIMA ÇIKIPDA HAYATIMI MAHVETTİĞİN GÜNE LANET OLSUN SENİ BÖYLE SEVDİĞİME LANET OLSUN SENİ TANIDIĞIM GÜNÜ LANET OLSUNNNNNNNN CEYLANIMIN PARÇASI TAM SANA GÖRE ERKEKLERİ KARALAYAN ARKADAŞADA SESLENİYORUM SİZ BAYANLARI ÇOK SEVDİĞİMİZ ZAMAN ŞIMARIYORSUNUZ SİZİ SEVECEK BAŞKA BİR DAL ARIYOSUNUZ… SİZ SEVİLMEYİ HAK EDİNDE BİZ ALLAHINA KADAR SEVERİZ BACIM……

  220. YAA FANATİĞİ OLDUM VALLA..HERGÜN DİNLİYESİM GELİYOO VALLAA…BIKMADIM Bİ TÜRLÜ :)CEYLAN ABLA SENİNLE BİGÜN CANLI CANLI SOHBET ETMEK İSTERDİM AMA AVCUMU YALICAKMIŞIM GİBİ GELDİ BANA…NERDEE KEŞKE Bİ GÜN GÖREBİLSEN SİZİİ..NEYSE BU SİTEYE GİREN VE CEYLAN ABLAMI ÇOK SEVEN HERKESEE SELAMLAR..

  221. seninle tanıştığım o güne LANET OLSUN tugbaaaaa yu..@hotmail.com

  222. gerçekten seven var mıdır? sevipte bir ömür boyu unutmayan sadece biran sevipte unutanlardan mı herkes

  223. YA VALAHİ SÜPER MÜZİK BU MÜZİK AŞKTAN ANLAMAYANLARA GELSİN
    SANA BAŞARILAR SÜPERSİN .NEYSE BENDEN BUKADAR BU SİTEYE GİREN HERKESE SELAM.BİRDE CANIMDAN ÇOK SEVDİYİM ERHANA GELSİN SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM AŞKIM.

  224. arkadaşlar görüşmeyeli nasılsınız şu anda yanımda bahsettiğim emine burda ya sizi özledim ceyla gecen ibo daydı murat abi il
    çok güzel bir proğram oldu

  225. SLM CEYLAN COK GUZEL OLMUS BU PARCA ASKIMLA IKIMIZIN PARCASI SEDAT&SİBEL SENI COOOOK SEVIYORUM

  226. ÇOK GÜZEL BİR PARÇA BENDEN VEFASIZ AŞKIMA GİTSİN SENI UNUTAMADIM DENİZ GÖZLÜ BEN SANA YÜREĞİMİ VERDİM KARŞILIĞI BU MU OLACAKTI LANET OLSUN SANA

  227. SLM ABLAM ÇOOOK GÜZEL SÖYLEMİŞSİN AĞZINA SAĞLIK BEN SENİ ÇOOOK SEVİYORUM İNŞALLAH DİĞER KLİPLERİNDE BU KADAR MÜKEMMEL OLUR SEVGİLERİMİ SUNUYORUM………

  228. bu şarkı bana ve benim gibi karşılıksız sevenlere gelsin
    lanet olsun herşeye lanet olsun

  229. bu şarkı vefasızlra gelsin benim en büyük aşkıma gezo(mehmet)e gelsin ve denize ayrıca ferdiye gelsin siz bir aşk vefasızın sizlere lanet olsun sizi tanıdığımız o güne lanet olsun vefasız aşıklar (SERSSERİ KIZLAR ÇETESİ) MSN MİZİ HERKES ALABİLİR (d.m.f.mg.e.waw@hotmail.com)

  230. slm sana bulgaristandan biz iki kardes ikimiz de sana bayiliyoruz seni kim alacak tiye bir virimizi kandiriyoruz bilesin ki biz senin eeennn buruk fanatik ayranlarinizzz senin icin herseyi yapa biliriz :-) bu sarkin lanet olsun ve sana soz super senin soyledigin sarkilar bize zaten super otesi biz seni bulgaristana bekleriz sen gelmis ti bi kez konserin vardi varnada seni op mustum sen de oooffff demis tin :-)hatilmamaman gayet normal bence seni seven cokkkkk sevmeyen de tabi ama seni sev meyen olsun lanet olsun sarkisi gercek ten guzel coban aliye de tesekurler seninde azina ureyine saglik hep boyle sarkilar oku sana da bu yakisir allah seni ve ayleni korusun ve seni bize hep dinlet sin guzel sarkilarini kendine iyi bak kiskananlar catlasin bu albumunde emegi gecen tum doslarina tesekurler gila & suleyman ikizler

  231. sana soz sarkisina klip nezaman cekecek sin seylan dogum gunun yaklasiyi 26-06 simdiden dogum gunun kutlu olsun iki dogdun oo guzel sesin bize ulasti tesekurler gila & suleyman
    g…..@hotmail.com

  232. ceylan sende şarkında süper kayseriye bekliyorum canım byyyyyyy

  233. çok güsel olmuş ceylan abla saol walla hep seni dinliom ağlıom hele o müziğin sözlerin beni nası ağlatıo saolasın

  234. süperrrrr bir şarkı bu şarkı hala çok sevdigim birine gelsin her nekadar sen bunun farkında olmasanda…

  235. SUPER BI SARKI HELAL OLSUN ÖZCAN SENİ COKKKKKK SEVIYORUMMMMMM(ÇORUMLU) BURCU ÖZCANNNN

  236. qgüzel olomuş tbr ederim.cooooooooooooooooooooooooook güsel
    ama coooooooook güsel gercekten lanet olsun bye bye

  237. Sevipte Sevilmeyenlere Sevdiği Halde Karşılık Görmeyenlere Lanet Olsun Sevmeyenlere..!

  238. çok güzel olmuş yüreğine sağlık bu sarkı benim sevdiğim ama pişman olduğum aşkım fatih e gelsin nalet olsun lan seni tanıdığım o güne piç

  239. selam ceylan abla ben ibrahim kilis ten muet abi ile aranızın açılmasına çok üzülüyorum gerçekten yinede bu meseleye son verilse iyi olur herkeslere selamlar

  240. CEYLAN ABLA NE BU ŞARKI İNSAN DİNLEDİKÇE ALAYASI GELİYOR BU ŞARKI YÜZÜNDEN 5 YETMİŞLİK RAKI İÇMİŞİM BU ŞARKIYI ODAMIN DUVARINA BÜYÜK HARFLERLE KAZIDIM ONDAN ÖNCE KALBİME KAZIIDIMM SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMCEYLAN ABLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  241. slm ceylan adas sayiliriz sesin harikkka yani gercekden bukadarda olmaz hangi tur soylersen icten ve yurekden soyluyoorssun senin yerini kimse asla ve asla dolduramaz devami gelir ins kib saygilarimla

  242. çok manyakk bi şarkı yapmışş helal olsun

  243. ceylan ablam cok güzel olmuss özellikle siir olan kısmı harika cok sevdigim aaskmm kaana gelsinnn cnm askmmmmmm o beni anlamadı ama ben onu hala seviyorummmmmmmmmmmmm

  244. abi ben böyle şarkı görmedim çok süper bi şarkı helal olsun sana ceylan

  245. sen bir kürsün ama ben

  246. seni cok seviyorum hayranım sana bana foraflarını gönder lütfen ne olursun
    şarkında çok güzel göndermeyi unutma

  247. ich find das super voll coll die kurden tja tüpisch kurden ich bin stolz das ich kurde bin ceylan ist die beste sogar meine mutter ist fan von ceylan

  248. slm ben ferhat albüm cok ğüzel olmus hayırlı olsun

  249. ceylan seni çok seviyorum sen bitanesin şarkıda çok güzel olmuş
    ağzına sağlık.

  250. komada olan barış akarsudan dualarınızı eksik etmeyin gercekten bu dünyaya lanet olsun

  251. gercekten coooooooooo…….kkkkkkkkk guzel bı sarkı aldadılmız olanlara gelsın evet gercektende lanet olsun onu boyle sevdıgıme lanet olsun senı coooooooooooo……kkkk sevıyorum CEYLLAAAAANNNNNNNNNN

  252. muhteşem bir şarkı baygın kundura elemanları olarak çok beğendik

  253. helal olsun sana ceylan cok süper bi sarkı coookta anlamlı dinlemesine bilene

  254. senin gibi şarkıcılara helal olsum DEVAM ET BENCE

  255. bende bu şarkıyı sevipte kavuşamayanlara gönderiyorum

  256. YAŞAYAN BİLİR ANCAK DUYGULARININ ALAYA ALINMASININ ACISINI
    YAŞAYAN BİLİR BİRİNİ SEVMEKTEN DOLAYI KENDİSİNDEN İĞRENMENİN NE DEMEK OLDUĞUNU
    BELKİ SEVMESİNİ BİLEMEDİM AMA YÜREKTEN SEVDİM
    SEVMEK DEĞERLERİNDEN VAZGEÇMEKSE EĞER
    OYUNCAK OLMAKSA SEVDİĞİNE LANET OLSUN O sevgiliye

  257. bence cok guzel bır sarkı sevmeyen hıç kımse anlayamaz yormayın o ufacık beynlerınızı azıcık içtten dınleyın sunu azıcık dınleyın kendınızı vererek ama sevmemıssınız sız tas kalplısınız ne anlarsınız bee

  258. bu şarkıyı dinledikce sevgime layık olmayan birisini hatırlım ve bu şarkıyı ona armagan ediyorum

  259. SLM BEN DANSÖR ÜMIT FRANKFURT 01785212660 SIZLERI SEVIYORUM SAYGILARIMLA ORIENT DANSÖR ÜMIT 01785212660

  260. selam ablci ve seni cok muzikler cok guzel benim belcika kalıyorum ve gecler tam 48 saat calisiyorum kız arkadas yok benim yas 29 yasdayı ve cok yanız kalıyorum ve ne baba ne anne ve kardes yok benim evlemek istiyorum ablci ama yok sana 0032484956161 ve audi_2004@hormail.com benim eklesin lutfen ablci hersehir benim yapıyorum ve lutfen sani cok seviyorum seni muzikler hep guzel baskan yok ablci iyi bak

  261. ceylan abladan lanet olsun sarkısını istiyorum biricik askım neslihana benden hediye olsun

  262. Ceylan bugün sabah seni o iki çirkef kadının arasında izledim.çok güzel cevaplar verdin.tebrik ediyorum,o müge isimli kadının tam bir yılan olduğunu duymuştum 39 yaşında bir evlilik yapmış adam bunu 10 gün sonra terk etmiş,yıldırım boşaması yapmış..sonra da güzel bir kadınla evlenmiş adam..bu müge denilen kadın terkedilmeyi kendine yedirememiş ve adamın yeni eşinin ailesine adam hakkında iğrenç iftiralar atarak,ayırmaya çalışmış.fakat ne yazık ki adam ve eşi oldukça mutluymuş.yani şunu diycem bu kadın aşırı kıskanç ve çamur bir kişilik yapısına sahip,sana da evlenmiş insanlar hakkında sorular sorarak bundan nemalanmak ister. keşke sende ona bu resmi kayıtlarda 3 ay,ama fiziki olarak 10 gün olan evliliğini sorsaydın…saygılar…umarım sana ulaşır bu mail….

  263. ceylancım bu müge isimli kadın sana diyor ki;ben gazeteciyim istediğimi sorarım….yaa magazinin gazeteciliği mi olur Allah aşkına herkes yapıyor bu işi okul okumaya gerek yok ki;ÖNEMLİ OLAN yaptığın işi insanlara saygı duyarak yürütmek,terbiyeli olmak….yoksa eline mikrofon olan magazinci…

  264. bu şarkı laik olmayan sewgiyi hak etyen insanlar gitsin bendenn

  265. SÜPERSİN CEYLAN ABLA SENİ SEVİYORUM TÜRKÜLERLE KAL

  266. ceylan sen bombasinnnnn senin sesin süüperrr

    lanet olsun yalan asklara agirman ediyorum

  267. hade öptüm ben almanyadan bekliyorum seni konzerine gelicem mutlakaaaaaaaaa

  268. GÜZEL ŞARKI

  269. :)

  270. shum e bukur je veq vazhdo edhe kangen e ki shum shum te mir

  271. shum e mir je ceylan ve q vazhdo edhe kur po don me ardh ne Kosov

  272. seni çok seviyorum hayatın benim gibiçileli biz seni seeeeeeeeeeviyoruz başkalarına aldırma

  273. ceylan apla bu şarkı için öncelikle sana teşekkür ederim bu şarkı güne bombasını zaten ilk çıktığında vurmuştu saygıla sana sağolasın ceylan apla….

  274. ceylan senı cok sevıyom cok guzelsın canım

  275. ceylan senin hastanım

  276. ceylanım okurda harika olmaz mı ceylanım seni çok seviyorum saygılar bayyy

  277. ceylan süper bi kadın onu çok seviyorum bi tanem o beniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimseni seviyoooooooooooooooooooooooooooom

  278. ben bu kadını o kadar seviyom keşke benle bi gece yatsa da beni tanısa o bide sibel can sibel canın kilodunu gördüm var ya süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr amını yiyemmmmmmmmmmmmmmmmm

  279. ben bu şarkıyı nerede görsem duysam tanırım bu şarkı süper tam benim tarzım ceylan favarimsin BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM

  280. Ceylan abla ben sana Ceylan dedim diye kusura bakma çok özür dilerim sana ve şarkıda seni aldatan o kişiye başarılar dilarim ben seni çok seviyorum. benim tüm halalarıma kuzenlerime amcalarıma teyzelerime enişteme selam

    CEYLAN ceylan CEYLAN
    abla ABLA abla

  281. BENCE HİÇ İYİ DEĞİLSİN GİYİMİN TARZIN HİÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇGÜZEL DEĞİL.BANA DÜŞMEZ AMA OLSUN BEN YİNEDE SÖYLİM DEDİM .OLSUN OLSUN SEN YİNEDE ELİNDEN GELENİ YAPIYORSUN BU ARADA BEN ECE

  282. Betimiiii jom egzona

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

