Kıvırcık Ali – Canımın İçi


indir.gif“Kıvırcık Ali – Canımın İçi” Download Link (.flv – Flash Video) SSS

            

56 Yanıt

  1. slm
    çok güzel olmuşşşşşşşşşşş

  2. şarkı muhteşem çevip cevirip dinliyorumnişanlımla benim şarkım cok teşekkürler

  3. şarkı çok beğendik annem babam ben ve ablam ensevdiğimiz şarkıyı yayın lamışsınız teşekkür ederiz

  4. buşrkyı aşıklrdnler birbirinisevenlericin calıyorım.

  5. şarkıyı çok güzel çok seviyorum şarkıyı hep dinlerim….

  6. bu türküyü herdinlediğinde erzincanlı deli kızı hatırlıyorum bu türkü mükemmmel belkide en güzel türkülerden biri ağzına sağlık ali gardaş yürğne sağlık tam anlamıyla mükemmmel

  7. süper birseymiii harika muhteşem ne dersen var yaaa

  8. ali abi 10numara turku yuregine saglık allah yolunu acık etsın tskr

  9. allahın selamı üzerine olsun abi rabbim öyle bir ses vermişki gıpta ediliyo rabbim sağlıklı sıhhatli ömür geçirmesini nasip etsin saygılarla HİLAL.ve yorum yapan arkadaşlar selamlar

  10. allahın selamı üzerine olsun abi rabbim öyle bir ses vermişki gıpta ediliyo mevlam ali abime sağlıklı sıhhatli ömür versin allaha emanet olun.saygılarla HİCRAN.ayrıca yorum yapan arkadaşlara selamlar.

  11. söylenecek bişey yok aslında söylenecek tüm güzellikleri söylemişsiniz aslında ama sözlerin ve müziğin uyumu eşsiz soysuz gecelere rağmen mavi düşleriniz olsun tüm türkü severler

  12. çok güzel parça yaa eşimle beni parçam

  13. her zaman eşimle beraber dinliyoruz çok güzel parça yaaa hemde defalarca süper yaaa

  14. süper bir şarkı sevdiğimle çok dinliyoruz

  15. Berivanımı.can yaldaşımı.candan sevdiyimi hatırlattıgı için sayın ali beye selam ve saygılarımı sunarım 36.lı karslıgüzel yarinden……

  16. offf offf çok seviyorum canım aşkım herşeyim benim bu şarkı sana gelsin dört mevsim yeşeren can dalım sensin sensiz tutunamam canımın içiii sen çok seviyorummmmmm

  17. bu parcayı dınledıgım zaman ölmeyi çok istıyorum ama yapamıyorum

  18. ali abi çok güzel şarkı valla
    sürekli dinliyorum
    tv den imternetten radyodan her yerde senin şarkıların severek dinliyoruz
    hele canımn içi parçasını daha çok seviyorum ve sürekli bu canımın içini dinliyorum

  19. ali abi bu şarkı benim ve sevgilimin şarkısı oldu
    iyiki bu şarkıyı yazıp söylemişsin

  20. BU BİZİM SARKIMIZ :)

    ÇOK GÜZELLLLLLLL

  21. ali abiii çok süper olmuşş yüeğine sağlıkkk mucuk(l)

  22. buyuksun baba başkada bırşey demıyom

  23. çok güzel süper sarkı söylüyorsunuz kıvırcık aliye teşekkürler

  24. olağan üstü bir yorum çok seviyorum

  25. helal valla çol güzel bu arda benimle tanışmak isteyen bayanlar msnm isyankarbayram2009@hotmail.com

  26. gerçekten çook güzel sesine sağlık abibukadar olur

  27. fefkaladeninde fefkinde.tesekürler kıvırcık..benim v memedimin şarkısı…

  28. her dinlediğimde ayrı başka bir tat alıyorum, başka dünyalara dalıyorum yüreğine sağlık abicim.yeni türkülerini bekliyoruz

  29. buşarkı herdinlediyim de ölümüne seviyim ilknuru düşünüyorum tebrikler çook güzel birşarkı

  30. yıllardır hayranım şarkılarını dinliyorum bu şarkıyla birkez daha hayran oldum

  31. tek kelimeyle harika canımın içi ile benim yani bizim şarkımız

  32. kıvırcık ali yi çok seviyoruz çok damardan söylüo ölene kadarda onu dinliceğiz
    şarkıları süper özellikle canımın içi

  33. çok güzel ali gardaşım devam durmak yok

  34. slm ağzına sağlık abi

  35. ali gardaşım çok güzelsin yaw olan üstüsün be abi

  36. SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMM

  37. şu garip gönlümün muradı sensin harika diyecek söz yok agzına yüreyine saglık asi abi

  38. of of sensiz çekilirmi be ali abicimmmmmmmmmmmmm

  39. amca oğlu ne bu güzel şarkılatrın beee

  40. onu unutmaya ömür yetmez

  41. bu şarkı 1.numara çok severek dinliyoruz nişanlımla bu şarkı ikimizin şarkısı telefonda bana hep dinletir. her sözü bizi anlatıyor teşekkür ederim kıvırcık aliye yüreğine sağlık abiciğim. :)

  42. Hasatasıyım ilk çıktıgı günden beri

  43. benim herşeyim bakinin türküsü bu.2 yıl geçti uutamadım…

  44. ehh fena değil

  45. ilk defa dün dinledim bayıldım ruhuna sesine sağlık tebrikler

  46. çok güzel bu şarkı sevenler için çok güzel olmuş allah sevenleri kavuştursun

  47. çok güzelllll bayıldım allah yardım edin:!

  48. tam olarak annemim hissettikleri duygular yazılmış <<<<<<<<>>>>>>>>>

  49. süpersin 10numara

  50. ömür bir yaprak elbette solacaktır en guzel hatıra canan,ın kalbınde kalacaktır…

  51. bu şarkı güzel beni seven birini hatırlıyo sevdigim halde vazgeçtgim kişiyi :(

  52. ne zordur sevdigin halde ayrı kalmak……..
    hayat ebedi olsaydı ayrılık zulüm olmazdı belkii ama……….
    unutamıyorummm…….
    seni seviyorum kurmanç……..
    ama sen bunu anlamayacak kadar aptalsın
    kim bilir belkide unuttun bile:(
    ama ben seni unutmam unutamammm

  53. rahmetliye ALLAHTAN RAHMET dilyorum.Büyük kayıp ama takdir-i ilahi.ama bir alevi arkadaşın tv deki msj çok gücüme gitti.diyorki bütün alevilerin başı sağolsun.peki ben sünniyim ve rahmetliyi çok seviyordum.Şimdi sadece alevilermi üzülmeli soruyorum…..Takdiri siz sevenlerine bırakıyorum…

  54. harika bir insandı ALLAH RAHMET EYLESİN bnde üzüldüm bu yoruma ama rahmetlinin suçu yok boşver arkadaş agzı olan konuşuyor zaten lüzumsuz şekilde bnde sünniyim ne farkederki

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

