Türkü – Garip Anam

indir.gif Türkü – Garip Anam – Download Link (.flv – Flash Video) SSS

          

52 Yanıt

  1. bu şarkı benim için çok degerlii…niye diye sorarsanız benim annemin sevdigi şarkılar benim baş tacımn çünkü ben annemi çokkkkkkkkkkkkk seviyorumm

  2. tükünün garip anam şarkısı

  3. türkünün bütün türkülerini beğeniyle dinliyorum

  4. anam anam garip anam cok seviyorum ve beğeniyle dinliyorum bu şarkı analara ve şehit analarına gitsin ANAM ANAM GARİP ANAM SEN YOKSUN YANIMDA

  5. ben bu şarkıyı dinlerken çok duygulanıyorum ve annemi çok seviyorum allah bütün anneleri çocuklarına kavuştursun

  6. harıkasın türkü

  7. bu türküyü çok beğeniyorum.canım annem benim mekanın cennet olsun.büyüttün besledin beni bilemedim kıymetini dinlemedim sözlerini.ne olursunuz annenizi kırmayın üzmeyin onlar bizim her şeyimiz.keşke annem yanımda olsaydıda hatalarımı telafi ede bilseydim onu kırmasaydım çoook sevseydim.anaam seni çooook seviyoruum her zaman kalbimdesin.

  8. yyha bunun notalarnı bılen vr mii? vrsa lutfn yazar mısınz?=)

  9. ben bu şarkıyı dinlerken çok duygulandım.inşallah herkezin anası olur.

  10. annem seni çok seviyorum.annesi olmayanlara çok üzülüyorum

  11. bu türküyü çok beğeniyorum ve çok ağlıyorum.çünkü düğünüme bi kaçgün kala annem vefat etti düğünümü göremedi .çok köyüm annem aklımdan çıkmıyo onu çok özlüyorum :(nolur annenizi sevin sayın anneler melektir.

  12. ben annemi keybettiğim günden beri hep türkünün şarkılarını dinler oldum helede garip anam şarkısını her dinlediğimde gözyaşlarımla boğulurum

  13. sana tşk ederim türküü

  14. türkü hanım bu şarkınıza bayılıyorum herkezi ağlatıyorsun gümüşhanedeki gacer…

  15. tek kelıme dınledıgımde aglamak ıstıyorum

  16. slm turku (özlem)abla ben gebzeden hulya seni çok seviyorum yorumunla sarkılarınla gıyımınle bi harikasın allah bizi bu güzel sesden mahrum etmesin diyorum yüreyine saglık.seni sürekli takip ediyorum son albumun diyerleri kadar güzel yureyine saglık

  17. türkü seni çok sewiyorum ablacım süper bi sesin var
    dewamını bekliyoruz türkülerinin

  18. öncelikle agzına,kalbine,yüregine saglık…benim icin bu parca coook degerli…türkü seni cok svyorum…tek kelime ile HARRİKKASIINN!!!!

  19. türkücüm bu sarkını taaa 4 sene once dınledım ve halada dınlıyorum cok gsl ve hayatınıda dınledım ınan sen anlatrken bend agladım yha ınsan bukadrdamı hasret duyoyor yha o goz yasların cnm benm yaa…ben annemı cok sveıyorum ıster ıstemez kırıyorum benı afet annem…..

  20. bu arda annem sızın hayranınız ve cok sevıyor.ayrıca topragımızın ınsanısın buraya yani kocaelı cayırovaya konserınızı beklıyoruz…neolur senı gormek ıstıyorum programlarada cıkmıyosun……..

  21. bu parca bübtün analara ve bütün anasız lara gelsin cok güzel bi calışma

  22. ben bu parcayı günde en az 3 4 kez dinliyorum ve cok duygulanıyorum cok güzel bir eser butun analara gelsin herkez anasının kıymetini bilsin elden gittikten sonra bi anlamı yok

  23. ben seni sevmedim sende beni sevme

  24. slm bende anam yok ama sarkı süper bide babaman yapın babam da yok cun ku tum anasıslara babasıslara gelsin

  25. şarkısı çok pppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssss

    • pissssssssss olan sensin eğer sen piiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssss olmasaydın benim en sevdiğim şarkıcıya bu sözleri söylemezdin duygusuz şey ne olcak

  26. lütfen kiminin parası kiminin duası? daha fazla dinlensin,

  27. gerçektende sarkı mükkemmel benim annemde çok severdi ama malesef annemi kaybettim bu şarkı dinledikçe çok aglıyorum

  28. bu şarkı çok güzel ve insana duygulandırıyo annemi çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

  29. bu türküyü cok seviyorum her dinledigimde gurbetteki ablam gelir aklıma cok duygulanıyorum allah kimseyi annesiz bırakmasın

  30. ablacım yüreğine sağlık sizlerden bir ricam var anneniz iüzmeyin sadece annenizi deil babanızı din kardeşlerinizi üzmeyin hem biliyormusunuz bir sevdiğimiz kaybedince allah göstermesin sonra onun değirini anlıyoruz buradan tüm hayırsız evlatlarasesleniyorum anne ve babanıızın kıymetini bilin tüm anne ve yakınlarını kaybedenlere başsağlığı vefat edenlere de allah tan rahmet diliyorum anam eyer seni üzdüysem affet senin için canımı vatan için kanımı veririm tüm şehit annelerinin ellerinden öpüyorum ALLAH kimseyi anasız babasız vede ailesinden ayrı bırakmasın ana seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum baba seni çoooooooooooooooooookseviyorum yakınlarımı çokkkk seviyorum

  31. canım annem seni çok özledim keşke hep sen kalsaydım eller samimi gelmiyor arkamı dönemiyom seni çok seviyorum canım annem ne olur gel bir kere sarılayım sana ne olur canım annem………………………………………sensiz yapamam bunu bil………………………….

  32. anne seni çok özledimmm çooookkkk…
    tşk ediyorum

  33. süper bi türkü dinledim gözlerim doldu
    anam seni çok seviyorummmmmmmmmmm

  34. benim annem 6 sene önce beni bırakıp gitti yinede hem kin hem özlem var içimde

  35. aman kencler canım kencler

  36. canım annem bn seni hiçç görmedimm ama her an çıkarsın diye beliyoruuum

  37. inanın sizinkadar bende seven ve duygulannan ve ben notasını yüreyimde hisetmekteyim ama hayatta alışmak ve unutmak olmasa dünyada yaşam diye bişey olmazdı ve anneleri olmayan dünyada çoook insan var onların ardındından dualarımızı eksik etmeyelim onlar için en hayırlısı olan duamız allaha emanet olun

  38. thanks.. Very good

  39. seni seviyorum ama annemi çok seviyorum annemsiz yapamıyorum türkü abla

  40. sen çok iyi birisin

  41. selam ben veysel

  42. ana deyip te gecmeyin onsuz hayat secmeyın bir omurdur her duası mevlam derki of demeyın sız sız olun annenızin kıymetini bilin cnku olunce ınsan daha cok anlıyo kıymetını cnku bn annemı kaybettim ondan söyluyom

  43. aplacım azına salık bende annemden ayrıyım o cokk uzakkk ta onu cokkkkkkk seviyorummm

  44. mrb ben annemi 9 ay önce kaybettim onu unutamıyorum kardeşlerime her baktığımda dahada içim yanıyor annesizlik zor annelerinizin kıymetini bilin hani derler ya ana başa taç imiş her derde deva imiş o taçı başınızdan indirmeyin

  45. bu türkü çooook güzel ve çok duygulu

  46. ,ben geçen sene annemi kaybettim trafik kazasında bu türkü beni çok duygulandırıyo agzına saglık

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

