Ben Artık O eski ben Değilim

 Gönderen :By Sirious
Sizde video tavsiye etmek istiyorsanız tıklayınız.
indir.gif Ben Artık O eski ben Değilim   — Download Link (.flv - Flash Video)

        

69 Yanıt

  1. tek kelimeyle çok güzel…

  2. çok güzel olmuş eline sağlık

  3. eline sağlık çok güzel olmuş

  4. bunu kim söylüyo biliyonuzmu ama çok güzel olmuş da ben indirmek için şarkıyı söyleyenin ismini istyom yazarsanız sevinirim

  5. cok güzel olmuş sesine saglık kim söylüyo bilen varmıı yazabılırmi

  6. Selam arkadaslar…Güzel sözleriniz icin tesekkürler.Sarkiyi söyleyen Cansah ama Ceylanda söylüyor sarkinin ismi “Ben O Eski ben degilim”

    S&S

    Sirious

  7. ya cansah sölemiyo ben indiremedim ismini yazdım bide emincan sölüyo diyolar anlamadım gitti

  8. Selam Gülyaren,
    Videodaki sarkiyi burdan indire bilirsin:
    http://rapidshare.com/files/34997632/Ben_o_eski_ben_degilim.mp3

    S&S
    Sirious

  9. cok guzel ben bayıldım banada bı arkadasım gnderdı

  10. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİRİOUS VALLA COK SAĞOL YA COK TESEKKR EDERİM

  11. saol kardeş bende bu şarkıyı arıyodum emeğine bi tşk etmemek olmas…

  12. yaa kim söylüyor bunu.. harbiden çok güzel internette bu şarkıyı ararken burada video olarak buldum indirdim ama kimin sölediğini bilen yokmu gerçekten..

  13. Selam iyilikseven,
    Üste sarkiyi indire bilmek icin Link verdim

    S&S

    Sirious

  14. Arkadaslar…burda bir Video´m daha var…bakalim o sizin hosunuza gidecekmi :-)

    http://dahivideo.net/2007/05/18/o-bendim/

    S&S

    Sirious

  15. ya çok güsel bir şarkı kim söylüyor yardımcı olun lütfen vidyosunu nasıl elde edebilirim

  16. arkadaslar benim bildigim kadariyla isim olarak murat soydemir cikiyo burdanda indirebilirsiniz sarkiyi
    http://dosyam.net/?id=q7zgr8

  17. bu şarkıyı dinledim zaman kendimden gececek kadar etkileniyortum ama bide kimin söyledini bir bilsem cok güzel olacak..!!!

  18. ARKADAŞLAR MRB BU PARÇA YENİ DEĞİLKİ TURKLOVE.COM ADRESİNDEN BULABİLİRSİNİZ YEREL RADYOSU HERGÜN ÇALIYORDU.CHAT SAYFASINDA DJ-FIRAT VARDI NERDEYSE HERGÜN 4 DEFA ÇALARDI SAĞOLSUN.AMA ŞİMDİ FAZLA AÇMIYORUM BELKİ DEVAM EDİYORDUR BU GİBİ GÜZEL PARÇALARI ÇALMAYI.HEPİNİZE İYİ SEYİRLER.

  19. arkadaslar ben o eski ben degilim parcasini ben murat soydemir olarak biliyorum kendisinin sanatci adi hayalprest olarakta biliniyo…harbidende hayalprest beaaaa..varsa arkadaslar bu murat soydemirin sarkilari paylasirsaniz cok sevinirimm..

  20. bu şarkı çook güzel bunu yapanda çook aşık olan biridir onun için allah razı olsun onadan…

  21. tek kelimeyle süper valla en iyisi olursa eğer yada olacaksa böyle olur.Eline ve yüreğine sağlık

  22. gerçekten süper yani tek kelimeyle .Olursa böyle olur yada olacaksa böyle olmalı diyorum.

  23. dinlemek dfalarca dinlemek istiyorum yaaaaaaaa….. Doyum bir müzik serüveni valla ne söylesm az gelir tek kelimeyle harikulade,,,,,i

  24. cok guzel olmus

    !!!!!!!

  25. SÜPER YA ALLAHINA KURBAN BU ŞARKI GİTİCEGİ ADRESİ BULUR

  26. çok güzel bi sarkı radyoda ilk dinledigimden beri hayran oldum yalnız bide kimin söledigini bilsem neyse süper bi sarkı

  27. bu şarkı gerçektende süper denilecek kadar bir şarkı…parçayıda söyleyen murat soydemir

  28. evet googleye murat soydemir yazınca bu şarkı çıkıyo..söyleyen murat soydemir süper bir şarkı gerçekten…….

  29. evet şarkıyı söyleyen murat soydemir

  30. bunu kim sölüyo bilen varmı bana e mal atarsanız sevinirim

  31. şarkıyı söyleyen murat soydemir…kendisi hayalprest olarakta biliniyo benim bildiğim kadarıyla netlerde hep murat soydemir olarak geçiyor çünkü

  32. ARKADASLAR BU SARKIYI SINAN DIYE BI ARKADASIMIZ YARISMAYA KATILMAK ICIN YAZMIS SADECE BU SARKISI VAR BEGENIRSENIZ KASET CIKARACAM DEMIS AMA HERALDE BEGENDIM DIYEN OLMAMIS PEK SADECE BU KADARINI BILIYOM SÖYLEYENIN ISMI SINAN OK ARKADASLAR

  33. herkes birşeyler sallıyo arkadaşlar şarkıyı söyleyen murat soydemir internet üstünde bir çok sitede de var..lütfen sallamayın yaa yok sinan söylüyomus yok beğenmemişler şarkıyı filan bu kadar da olmaz ya eğer şarkıyı beğenilmeseydi onca sitelerde yayınlanırmıydı bu kadar cvb yazılırmıydı bir şarkıya arkadaşlar ya.. ben o eski ben değilim parçasını söyleyen murat soydemir’dir gerisi yalan

  34. Bu Sarkı Cok Super Bu sıtede Yayınlayanlar sağolsun sarkı çok guzel ben bu sarkı var herkez e attım bulamayan var sa

  35. http://rapidshare.com/files/34997632/Ben_o_eski_ben_degilim.mp3

    bulamayan varsa rapıdshare de vardır ben den sıze bır ıyılık arkadaslar

  36. BU SARKIYI HERKEZ MECHUL DIYO AMA GERCCEKTEN INTERNET SITELERINDE MURAT SOYDEMIR SOYLUYO YOUTUBEDE HERKEZ BU SARKIAYA HAYRAN INDIRMEK ISTEYEN VARSA TIKLA_BUNU_- http://rapidshare.com/files/34997632/Ben_o_eski_ben_degilim.mp3

  37. BURDA INDIRMEK ISTERSEN FREE BASS ONDAN SONRA GUVENLIK KODU YAZ ILERLE SONRA SARKI INDIRME CIKACAK HEER HABGI BIR YERE KAYDET

  38. arkadaşlar her kim sölüyosa iyi sölemiş.harbiden süper parça ve sesss…duygu dolu,hasret dolu,,ve ayrılık kokuyo…

  39. söyleyeni aramak kim olduğunu bulmak yerine dinlmemk kulağımızı bugüzel şarkıyla dinlendirmek ve hayaallleere dalmak lazım yaaa offf yaaaa offf süper yaaa….özledim yaaa…

  40. Selam arkadaslar…Stdk84 arkadasimizin dedigi cok dogru sarki birkac kere downloada sunulmustur….söyle arkaniza uzanip….sarkiin etkisiyle herkez kendine göre payini cikarsin ve deetlensin …bence….

    S&S

    Sirious

  41. Herkeze cok tesekkür ederim bu güzel yorumlar icin….birde burda benim bir Video`m var kendi seslendirdigim…birde ona bakin hosunuza gidecekmi :-)
    Yorumlarinizi beklerim…
    Alinti…Arkana bakmadan giderken…arkanda gözü yasli biraktigin bendim…bendim birtanem…

    http://dahivideo.net/2007/05/18/o-bendim/

    S&S

    Sirious

  42. MURAT SOYDEMİR’İN BAŞKA ŞARKILARI VAR MI?VARSA EĞER PAYLAŞIN LÜTFEN.BU ŞARKIYI SÖYLEYENDE KENDİSİ NEYİ TARTIŞIYOSUNUZ Kİ BEN ONU ANLAMADIM.ŞARKI SÜPER SES SÜPER SÖZLER SÜPER YA.ARKADASLAR MURAT SOYDEMİR’İN BAŞKA BÖYLE BUNUN GİBİ DEĞİŞİK PARÇALARINI PAYLAŞIMA BEKLİYORUZ LÜTFEN ELİNDE BAŞKA ŞARKILARI OLAN BİZLERLE PAYLAŞSIN.

  43. bu şarkıyı her dinledigimde hüzünleniorum bu şarkıyı okuyan ne kadar tşk etsem azdır ama nerden indircem

  44. Selam üste birkac kere indirmek icin Link verilmistir…

    S&S

    Sirious

  45. selam merhaba arkadaslar saayfama beklerim müzik dinlemek isteyenler http://www.sokakkedisi67.tr.gg

  46. ya super bı sarkı gercktn yaaa sozlerı resmn benım yasadklrma yonelık kendnmı buldum bu parcada kesınlkle bu basarısını on pşana cıkrıp devam etmelı…

  47. bu şarkıyı murat soydemir söylüyo siz daha ne tartışıyonuz ya

  48. ya süüüüüüüpeer olmuş
    eline sağlık MURAT SOYDEMİR

  49. ben bu şarkıyı çok seviyorum murat soydemirin bu şarkısının çok beyeniyorum ona tşş ediyorum

  50. çok harika parça tebrikler

  51. çokkkk guzel arkadaşlar murat abimiz bi harıka söylemış dıyecek yok bıde gecelerı yanlız kaldığınızda dınleyın kafa bı rahat olyorkı her halkade mutiş

  52. ben bu şarkının gerçeğını yaşadığım için bana sorun bu parçayı

  53. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK BEN BU ŞARKIYI ÇOK SEVİYORUM ÇÜNKÜ BENDE BİR HAFTA İÇİNDE ÇOOOK FAZLA BİR ŞEKİLDE DEĞİŞTİM ALLAH KOLAYLIKLAR VERSİN SİZE BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM

  54. bu şarkı çok güzel yaa hayranım bu şarkıyı sevdiklerime armağan ediyorum özellikle yengoşuma

  55. çok sevdiğim özel birisi için gelsin tam benlik bi şarkı emeği geçen herkese teşekkür ediyprum

  56. murat soydemir bunu söyleyen

  57. çok gzl olmuş ağladım bu şarkıda

  58. süper bi parça ya çok beğendim ha buarada bunu söyleyen murat soydemir adamı ağlatıyo valla

  59. şarkı süper benim duygularımı okruyormuş gibi ben o eski ben değilim

  60. ya şarkı süper güzel bayılıyom.her gün bi bunu bide ercan demirelin elveda deme bana şarkısna bayılıyom

  61. bence güzel manyak bişe hakketen

  62. inanin ben bu sarkida kendimi buluyorum bana bu sarkiyi ilk askim dinletti sözleri ve yorumu muhtesem gercekten yüregine saglik

  63. süper tek kelimeyle

  64. çokkkk güsel olmuş
    beni seven aşkım aydınıma gelsin agzınıza ve yüreginize saglık başarınızın devamını dilerim………………

  65. süper bi şarkı çook beğendim

  66. bu şarkıyı çok seviyorum.gerçekten çoook güzel . vidyosuda güzel olmuş ellerinize sağlık tebrik ederim

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: