Yusuf harputlu,Yusuf harputlu dinle,Yusuf harputlu türküleri

89 Yanıt

  1. hemşerim herzaman yine karizma ve müthişsin

  2. dilerim allahtan hep mutlu olursun

  3. sabır…. sabır. sabır.

  4. ehhhhhhh işte idare edr

  5. hocam niye mutişsiniz her zaman ki gibi allah dayim sizi

  6. diyorumki canım kardeşim yusuf bir tanedır.ciğerimdır o benım canımdır

  7. ağrı dan sesleniyorum. iyiki varsın be yusuf

  8. ben bayram yusuf harputlu yu çok seviyorum

  9. onu çok seviyorum

  10. seni çok sewiyoruz ama seni kimse çekemiyo gururmuzsun kardeşim sen takma sei sevmeyenker ölsün

  11. aşksarkılarıbazendinlemekinsanıduygulandırıyoryusufharputlumütişsinbaşarılarındevamınıdiliyorum

  12. seni sevmeyen ölsün

  13. yusuf harputluyu sevsrek izliyoruz en çokda kıskanıyorum şarkısını çok seviyorum.

  14. baba bır numarasın abımın dugunune seni daaver edcem

  15. iks yu süpersin harputlu

  16. çok güzel valla

  17. ailece yusuf harputluyu çok seviyoruz eyer birgün yolu diyarbakıra düşerse onu görmeyei çok ama çok istiyoruz burdan yusuf harputluya sesleniyorum ne olur birgün gürelim seni ne olacak görmezsek gözümüz açık gider nuramı ve adresimizi veriyorum eyer ulaşırsa bizi çok mutlu eder 05392004239 05346476366 0536 9346978 05365269205 ne olur ara

  18. jıte pır hıs dıkım

  19. dilerim her zaman mutlu olursun

  20. muştan feqi rıdvan

  21. dualarınızı bekliyom

  22. geçen ilk bharda muşta verdiğiniz konser çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkk güzeldi

  23. muşa bidaha gelmeye niyetiniz varmı
    cevap bekliyorum

  24. yusuf harputlunun tüm şarkıları çok güzel

  25. seni çok seviyorum şarkıların harika be bitanesin sen elazığımızın gururu

  26. yusuf abi görüyorsunki msn adresime bile harputlu koydum gerçekten de mükemelsin muşta verdiğin konserinde bilet aldım ama malesef hastalandığım için gelmedim ve kürtçe şarkı bekliyoruz EZ JIDE HISTIKIM YUSUF ABİ

  27. sen kral adamsın yusufff elzığlıyım ve seninle grurur duyuyorumm canaıamsınn kardeşş aladd eleree bir sana bin versinn baş tacıısnn

  28. ben yusufun hastasıyım çok beğeniyorum teşekkürler

  29. haroutlu senı çok sevıyorum süppppersın bıtanesın

  30. yusuf abı ben sıbel senınle konuışmak istıyorum lütfen benı kırma ararsan çok sevınırım 05349862283 teşekürler

  31. slm yusuf abi ben şırnak/silopiden teymen hine harikasın başarılar dilerim..?

  32. ağlatma bizi be yusuf abi ne olur?

  33. çok güzel bir sanatçıdır kendisi onu çok seviyorum.

  34. sesen gurban olim

  35. yha yusuf harputlu kadr güzel ses nerde bulunur

  36. yusuf harputlu seni çok seviyorum seni severek dinliyom genelde dinledigim şarkılardan sıkılırım ama nezamandır senin şarkılarındAN BIKMIYOM seni çok seviyom

  37. seni çok seviyorum yusuf.sen bitanesin.seninle mutlaka birgün tanışacam.

  38. seni çok seviyorum yusuf canımsın sen bitanemsin

  39. şarkın çoooooook güzel çok beğendimmmmmmmmmmmmmmm
    msn me ileti yaz başarın devamını dilerim

  40. süüüüüüpppppppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrssssssiiiiinnnnnnnnnnnnnnnn;;;;;;;müüüüttiişşşşşşşşssssiiiinnnnn msn fatma.442009@haomail.com

  41. herzaman için demişimö sen bir numarasın yusuf harputlu. ve yeni kasetini bekliyoz

  42. harikasın
    seni
    çok
    seviyorum
    harputlu
    abem
    artuklu
    abem

  43. bence süper bunu anlamak için yaşamak lazım

  44. super bır parca . super bır ses
    yusuf sen de cok yakısıklısın. senı cok begenıyorum. ALAH YOLUNU ACIK ETSIN

  45. krivvv harikasın be gardaşım allah yardımcın olsun.

  46. süpersin seni çok seviyoruz

  47. seni cok seviyorum yusuf abi

  48. seni çok seviyorum yusuf abi

  49. herkese slm olsun yusuf harputlunun son albümü geliyor merak etiniz bişey varsa nur_gsmcenter@hotmail.com ekleyim cvp vereyim hepiniz teşekür ederim

  50. ya bu şarkıya nasıl yorum yapılır ki süperrrr..

  51. yusuf seni dinlediğim zaman ,çooooooooooooooooooooooook eskilere gidiyorum …müthişsin be kardeşim

  52. beni en cok etkileyen parçalardan bitanesi bu şarkı bana cok şeyleri anlatıyor bu şarkı ve insan ı sevdiğine karşı daha da bir sevgi katlıyor.Emeğe saygı diyerekten begenimi belirtiyorum…

  53. esmerim şarkısına bayıldım ve senin hayranınım seni seviyoz seni bazen severim bazen sevmem ??????*hayranım benim

  54. TÜRKİYENİN TEK SANATÇISI YUSUF HARPUTLU

  55. YUSUF HARPUTLUYU AİLECE ÇOK SEVİYORUZ ÇOK AMA ÇOK İYİ YERLERE GELECEĞİNE İNANIYORUZ EN İYİ SANATÇIMIZ KENDİSİ.

  56. SENİ ÇOK SEVİYORUM MARDİN-MİDYATTAN AYTEN VE SEVİM

  57. hep mutlu olurusun

  58. sağlıcakla kal

  59. harputlu seni
    ailecek dinliyoruz
    şarkıların çok güzel

    şarkıların

  60. çok güzeldi
    şarkılarınız
    1000 kere de
    dinlesem bıkmam

  61. sen harika bir sanatçısın harppppputlllllllllllu

  62. hayranlarındanım başarılar dilerim

  63. yusuf abi ben seni çok seviyorum

  64. yusuf abi ben seni çok seviyorum şarkıların harika

  65. allahmmmmmm nasıl seviyorm sen biliyosun .. aşk değil sevgi değil .. seni hep sevdm sevioraaaaaa

  66. seni çooooooooooook seviyorum yusuf abi

  67. bu ses bu karizma kimde var ya alemin efendisi yusuf abi benim bitanem çok efendi bir insan hiç magazinlerde onla bunla gördünüz mü allah aşkına o benim canım kimse onun gibi olamaz

  68. seni cooooooook sewiyorum yusuf baba sen Muş a gelsene bir konser wer ya mmmmmuş seni bekliyor birde senin diger şarkıların internette gösterilmiyor yaaaaaaa?

  69. ne dimmmm

  70. harika bir performans göstermiş halkın sevgilisi haline gelmiş

  71. yusuf abi ben hakan erzurumlu herzamanki gibi şıksın karizmasın bunu bçyle bil istedim herzaman lele

  72. yusuf abi ben hakan senn herzaman içimizdesin yüregine saglık agzına saglık işşallah hedefine ulaşıpmiyi ve güzel bir abimiz olcan uyıkılmadık ayaktayız herzaman yanındayız rojata bivine spasdıkım gelek pır hoş dengıte geye işşallah tı bıvı dengbej haydi hatirite abe yusuf

  73. sesiniz süper yusuf abi hayatımda ençok sevdiğim sanatçı YUSUF HARPUTLU FERMAN AKDENİZ

  74. çok yakışıklısın bütün şarkılarında SÜPER seni çok seviyorummmmmmmm

  75. sizi seviyorum ya abi

  76. 1000 kere dinlesem bıkmam

    sesin ve yorumun çok harika

  77. sesiniz çok güzel en büyük hayranlarınzdan biriyim

    hayatınız boyunca başarılar dilerim

    her gün sizi dinliyorum

  78. yusuf abi seni seni çok çok çok ama çok seviyorum seni şarkılarla büyüdüm

  79. sesiniz süper yusuf abi, yusuf abi sizi ve ferman abiyi hiç kimse benim kadar sevmedi,sizleri çoooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.

  80. SENDEKI TIP BEN DE VAR AMA SENDEKI SAÇ BENDE YOK ABI

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

