13 Yanıt

  1. çok iyi bir insasınız sizi dinledim den beri dini bilgilerim daha genişledi saynizde ALLAH sizden razı olsujn hocam

  2. saolun hocam

  3. kıyamet günü
    tahminniz

  4. selam aleykum hocam allah sizden razı olsun ben sizi dinledikten sonra içim gidiyo ben birde ömer dögeloplu hocayı dinliyorum allah razı olsun allaha emanet olun hocam

  5. bence niyatt
    hatipoğlu cok güzel anlatıyor yorumunu iyi katıyor bizim aile mizde niyatt hatipoğlunun kabir ve azap sohbetini dinleyor ve niyatt hatipp oğlunun bütün sohbetlerini

  6. dinliyoruuz içimiz doluyo allah sizden razı olsun hocam

  7. insanın ölüm anından itibaren neler oluyor çok merak ediyorum şimdiden teşekkkürler 3 ay önce eşimi kaybettim43 yaşındaydı.

  8. programlarınızı izliyorum yine akşama alırsanız sevinirim Allah sizden razı olsun.Bana cevap yollarsanız sevinirim.

  9. Hocam iiler alevimidir ve sünni imam nikahı kıyıldı şiiye gelin gidecek kızın şiilercede imam nikahı kendilerine göre nikahları varmış diye duyduk doğrumudur tereddütteyiz bizi cevaplandırırsanız sevinirim saygılar

  10. selamun aleykum allah sizden razı olsun hocam büyük bir huzurla dinliyoruz sizi

  11. hocam benim aklım bize verilen emanet hırkay ı şerifin dikkatsizlikle yakılmasını almıyo bunun kasten olduğunu düşünüyorum bunca yıl gözümüz gibi baktığımız emanet nasıl olurda ütüyle yanar ütü yapan kişi ütüyü üstünde bırakıp yemek yemeyemi gitti acaba alakası yok tabi (camına bile el süremediğimiz hırkayı şerif ütüyle yanıyor ) EMANET YANLIŞ ülkede sadece bunu diyebiliriZ

  12. allah sizden razı olsun hocam

  13. hocam seni rahmetli babama cok benzetiyorum onun sağlığında bir türlü ulşamadım sana yapmış olduğunu proğram da size ulaşmak mümkün değil emes hastazı bir kardeşim icin kitabınızı istiyorm mevla sizi tüm şerden korusun allaha emanet olun

Yorum bırakın