16 Yanıt

  1. seni çok seviyorum senin hayranınım sen çok ama çok güzelsin giden günlerim oldu şarkısı çok güzel çok beğendim sen çok yaşa hamile olduğunu duydum çok sevindim

  2. süper olmus helala sana yaaaaaaa

  3. ayrıca gulben ergeni cokkkkkkkkkkk severim ve bu sarkıda tam bana gore

  4. sana bi de armutlu pekmeze bayılıom gıızzz

  5. harikasın gülben ergen sen anlatılmazsın böyle şarkıları daha uzun sure dinlemek istiyorum devam et başarılarının devamını istiyorum diliyorum

  6. gülben ablaaaa bi seni sefiomm bideee elmayi :)))))))))))))))))))))))

  7. bir önceki albümü daha süperdi ama buda fena sayilmaz

  8. bence çok güzel olmuş bu arada oğuzhan ve gülben abla çok güzel bi ikili olmuşlar oğuzhan çoık yakışıklı başarılarının devamını di,lerim………………..

  9. bence cok güzel gülben ergen abla ben 4 de gidiyorum ve seni cok ve cok seviyorum ve seviyoruz ailemle hep beraber gülben abla bizim ev adresi verim belki gelirn mustafa kemal bulavı bp nin karsısı kat 1 dfaire 2 blok a 1 blok mimar oba sen yine böyle devam et herkes den önce gidiyosun böyle söyleyerrek seni cokj seviyorum cok xok cok hamilesin hal sarkı söylüyosun helal olsun hafise den de önce gidiyosun seni cok seviyorum gülben abla ikiz cocugun olunca adını 1 tanesininkisini esra koy lütfen yalvarıyorum lütfen biliyorum adını esra koymacan ama ben yine söylüyorum lütfen esra koyyyyyyyyyyyyyyy lütfen yalvarıyorum hepinise selamım var görüsürüz ……

  10. gülben abla ikz cocugunun adın 1 tanenesini esra koy lütfen

  11. çok güzel bir parça oğuzhanı ve gülben ergeni tebrik ediyorum başarılarının devamını diliyorum

  12. ablam çok izliyordu ilk izliorum ondan örnek aldım aman sanki çok önemli bişi

  13. güzemişşş gali ilkdefa köyümüzün ilisarından izliorummm halil çav uş köyünden

  14. Paylaşım için tşkler

  15. teşşekkürler paylaşım için

Yorum bırakın