Esat Erdoğan Yakma ya Rabbi

Esat Erdoğan Yakma ya Rabbi
nayikalbim tarafından gönderilen video

10 Yanıt

  1. teşekkür ederim Allah razı olsun telefona atmak istiyorum atamıyorum veya arkadaşlara atmak istiyorum atamıyorum bilgi verirseniz sevinirim Allah’a emanet olun

  2. teşekkür ederim Allah razı olsun çok sevdiğim bir ilahi bunu telefona veya arkadaşlara atamıyorum nasıl yapabilirim bilgi verirseniz senirim Allah’a emanet olun

  3. s.a dahi.wp yönetiminden bir arkadaş bana ulaşabilir mi? link hakkında diyeceklerim vardı, çoşkun’a mail atıyorum sanırım görmüyor maili bi bana ulaşın size zahmet

  4. facebookta paylaşamazmıyız ..

  5. Bu videoyu nasıl arkdaşlarımız la paylaşacağız diyen arkdaşlara

    Embed kodu Aşşağıdadır bunu koymanız yeterlidir .

    Esat Erdoğan Yakma ya Rabbiby nayikalbim

  6. Kod cıkmadı arkdaşlar Videonun sağ aşt köşesinde Menu yazar oraya tıklayın Url Embed Kodu yazan yere tıklayın sitenize eklemniz için gerekli olan linkler orada var.www.seyret.gen.tr den de seyrediyordum ama burdaki videolar daha güzel gibi sanki o siteden. Teşekküler

  7. ben gerçekten çok begendim

  8. sağol esat abi çok güzellllllllll olmuş allah razı olsun senden

  9. esat abi sana çoooook teşekür eder allaha emanet ederim seni inşallah işinde bol kazanç kalbinde hep
    allah sevgisi olur…

Yorum bırakın