35 Yanıt

  1. aşkım ile oldu tam güzelisin sen hayatımı harika var oldu kalmak istiyorum ben seni hep oldu güzelisi ağlam üzgüm olmadıyor lütfen herşeyi var resimi var herşeyivar seni aşkım herşeyi var resimlerın seni oldu biliyor ben evet ediyor tam ok

  2. kızlar ben kerem cem e-meıl adresim keremcem_unlu @hotmail.com

  3. çok güzel şarkıları

  4. yalan söylemeyin bari insanlaarı kandırmayın sanan inanan salak olmalı

  5. tatlım yerim seni çok yakışıklısın güle güle

  6. demete katılıyorum salağın teki olmalı sende ölesin çnkü

  7. sertaç sen cok güzel şakıların

  8. melis ve demet siz iğrenç insanlarsınız ..zevksizler…..Bence Serdar süper ötesi müzik adamı ..ruh var be şarkılarında
    yürü Serdar kim tutar süpersin

  9. yüreğine sağlık. daha önceleri söyleselerdi inanmazdım. türkce pop dinleğeceğimil ben sanırım annen yaşındayım. 68 kuşağındanım. eski müzisyen eşi olarak. seni kutluyorum. ömrüne bereket.

  10. çoooooook seviyorum şarkısını kendisi

  11. serdar ya seni çoook seviyorum.
    hem şarkıların çok güzel…

  12. serdar ya seni çook seviyorum.
    hem şarkıların çook güzel…

  13. sarkıların gercekten guzel sozlerı yazarken neyı dusunerek yazıyorsun ınsallah ozel hayatında mutlu olmayı basarırsın ve bırgun evlenırsın en buyuk ıhtıyac bu sanırım senın ıcın bu yorumu bırgun okumayı basarırsın saglıgın da ınsallah ıyı olur kıb ıyı aksamlar… ANKARA DAN SONAY

  14. seni chokkk seviyorum

  15. senin şarkılarınla ağlamayı ve gerçekten yüreğim yanarak sevmeyi sevgimin ifadelerini senin şarkılarında buldum ben,m için özelsin insan bazen kendini ifade etmekte zorlanır ya ama sen öyle güzel tercüme deiyorsun ki benim geçmişim sende saklı senin şarkılarında yüreğimin yarım kalan yanını senin şarkılarının boşluğu dolduruyor herzaman yolun açık olsun mesleğinde başarılar seni seviyorum

  16. şarkıların çok güzel ama süreli kliplerin i sahnede çekiyorsun hemen hemen hepsi aynı

  17. o güzelim şarkılara farklıbir kılip klip yapsan çok dahagüzl olur

  18. kim ne derse desin artık kabul edin türkiyenin en başarılı bestekarı pop yıldızı üretken insanı, böyle insan dünyaya bir kere gelir

  19. şarkıların çok güzell ya tebrikler

  20. seviyorm seni serdar aşıgım yha

  21. çok seviyorum çok benim için de bi şarkı ypsan bea

  22. haddı leen keremcemmısss hıyar agası

  23. haddı leen keremcemmıs hıyar agasıı

  24. serdara hayranım çok tatlı sesi var helal olsun ona:)

  25. çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel ben sanaaaaaaaaaaaaaaaaa hayranımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  26. serdar ortaçın hayranıyım deli oluyorum

  27. serdar ortaçı çook seviorum ve bütün sarkıları cok güzel

  28. süper!!!!!!!!!1

Yorum bırakın