grup hepsi klipleri

grup hepsi,hepsi klipleri,hepsi şarkıları,şarkı klipleri,grup hepsi izle,klip izle,video izle,dahi klipler

45 Yanıt

  1. eski parça ama muhteşem

  2. yasemine bayılıoom hepsiciler yaseminin güzelliği karşısında çatlasınlar

  3. süperler onlarama
    küfüredecem

  4. boklarsenigidiboklar

  5. çok güzel harika çok beğendim ayrıca ben hepsiye hayranım onları çok seviyorum muhteşem

  6. ben hepsi grubundan ereni çok seviyorum onu burdan çok çok öpüyorum canım benim ben 9 yaşındayım hepsi grubunu öpüyorum onları çok seviyorum
    esra hayriye berendak

  7. canım hepsimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bu yazının sadece erene gelmesini isterim arkadaşım cansu için de gülçini çok arkadaşım buse ve nurhayat için yasmin ve cemre yi çok çokçokçokçok öpüyorum onlara başarılar diliyorum

  8. merhaba ben barış hepsiyi seviyorum ama bazı kişiler hepsiye aşık olduklarını söylüyolar ama ellerine bişey geçmiyor bu laflarla onlara sevdiklerini sölüyolar ama abartıyolar hepsinin de sevdiği sanatçılarda var onlar öle yapıyolarmı bence sizin yaptığınız çok ayıp msn filan sallıyosun kafadan ben cemreyim msn söliyim gibi şeyler yapıyosun ayıp, onlar var ama yok kendilerine ayıt şey msn olsa bile sizi sölerlermi kamera işimi onuda bi yerden yapıyolar ama hala çözemedim neyse ben uyarımı yaptım gerisi size kalmış ben yine hepsiyi seviyorum hayalimde onları görmek var ama olmayacağını biliyorum ben hepsiyi seviyorum ama abrtmadan

  9. sen kime küfür ediyon enesmisin nesin işte sizin gibi terbiyesizler böle yapıyo hepsiyle ilgili ahlaksız

  10. yha çoooooookkkkkkk seviyorum

  11. grup hepsi sonunda hayllerime kavuşuyorum sizin konserinize gidicem bunun için çok heyecanlıyım

  12. ben hiç sevmiyorum belki biraz bebek gibii hahahaha

  13. tek kelimeyle iğrenç

  14. çok güzel sesleri var hepsi birbirinden güel gülçin seni çoooooooook seviyorum hele saçlarına bayılıyorum

  15. sizi çooooooooook seviyorum cemre sana bayılıyorum çoooooook güzelsin ama hepsi birbirinden güzel….

  16. sizi çok seviyorum ben 9 yaşında EN BÜYÜK hayranınızım güzel güzel okuyun adam olun sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seven hayranınız

  17. sizi çok seviyorum ben 9 yaşında EN BÜYÜK hayranınızım güzel güzel okuyun adam olun sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seven hayranınız tonton

  18. ayyyyyyyyyyyy iyikide bu siteye girmişim oleyyyyyyyyyy

  19. ss_yoshy_ss@hotmail.com kimin msnsi ne olur söyleyin (yaseminin msnsimi)oleyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy canıma minnet
    oleyyy oley oley oley

  20. ben hepsi grubundan cemre sizi çok seviyorum konserim olursa ne olur gelin cemre hayranlarını çooooooook seviyorum

  21. gerçek oldugundan emin değilim

  22. eren ben de senin hayranlarından biriyim sana bayılıyorum biliyormusun?Zaten senin gibi bir kıza bayılmayan yoktur. seni çoooooooooooooooooooooooooooooook ve cooooooook seviyorum!!!!!!!!!!!!!

  23. erenimm erenimm sen benim melegımsın sen benim bebegimsin sensiz yasayamam

  24. selam ben cemre hangi cemre diye sorarsanız grup hepsiden cemre hepinizin bizi çok seviyosunuz size msnmi vereyim ama sık sık açmayız çünkü çalışmalarımız oluyo ereninkini vereyim erenden bizim msnmizi istersiniz eren-dans@hotmail.com demet akalını sevenler demet_akaliin_mucize@hotmail.com demt akalın açar merak etmeyin caNLARIM KONSERLERİMİZE GELMEYİ UNUTMAYIN

  25. selam cici kız beni ekle grup hepsiden cemre

  26. beeni seven 1 yazsın

  27. grup hepsiyi seven 1 yazsın

  28. sizi çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    seviyorum güllçine hayranımmmmmmm

  29. ben en çok hepsi1 in içinde cemreyi severim.bende büyüyünce cemre gibi birisi olmayı çok isterim.hem güzel hemde sesi güzel ben kararımı verdim cemre gibi olacağım

  30. süper enesin kendisi bok demekki
    eren senin hayranınım

  31. gülçin niye ayrıldın üzülüyorum lütfen geri dönnnnnnnnnnnnn seni seviyorum sen gelmezsen odamın kapısındaki posterleri tek tek şöminede yakarım hepsi bire bayılıyorum

  32. gülçin abla geri dönnnn

  33. selam ben yusin bence barıs doğru söylüyor siz abartınız hepsi sizi sevmiyor ki msnnem bende hepsininin msnsi var msnnem gruphepsi69@windowslive.com
    ok

  34. arkadaşlar bence hepiniz abartıyorsunuz ben cemreyim ben erenim diyorsunuz kafanızdan msn uyduruyorsunuz hepsi grubundakilerin işleri birbirinden yoğun size msn mi vercekler bence hepiniz abartıyorsunuz belki şaka yapıyor olabilirsiniz ama bence bu şakalara son verin çünkü hiç komik değil ve ben bu durumdan çok rahatsız oluyorum bu arada hepsi grubundakileri çok seviyorum keşke dizileri yayından kalkmasaydı ama artık özetleri oluyor dediğim gibi bunlara bir son verin

  35. pepsi ile ne ilgisi var ki

  36. gülçin seni çok seviyorum hele saçlarına bayılıyorum.

  37. şu anda sitede olan varmı?

  38. ben cemreyi çıok seviyorum ama gülçinden nefret ediyorum

  39. GüLçinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn 😀

  40. Oh yea. my goot man beatiful friend

  41. grup hepsi sizi yemin ederimki çok seviyorum sizinle tanışmakiçin nelerimi vermezdim nelerimisizi seven am gerçekten seven birhayran

  42. ben esra grup hepsiden qulçinin qitmesii kötü oldii

Yorum bırakın