rafet el roman şarkıları,rafet el roman klipleri

20 Yanıt

  1. Hic bir sarki bu kadar güzel olamaz…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Rafet kardes,yüregine ve diline saglik.

  2. yaaa evet bir numerasin

  3. bu şarkı benden TURGUT’uma gelsin.seni o kadar çok seviyorum ki bir an bile düşünmeden aşkımız için kendimi feda edebilirim sen yeter ki iste!
    DEFİNECİN:(

  4. çok güzel bunlarda olmasa yandık vallaha siteyi kurandan allah razı olsun

  5. rafet abiyi çoook seviyorum hele şarkılarını daha çoooook seviyorum.yusuf güneye selam

  6. Rafet babayı bu aRaLaR beqeniR oLdum
    şaRkıLaRı haRika…hep böLe şarkıLaR
    bekLioRuz ondaN…! =)

  7. rafet abi harika bi insansın sarkılarını dınlrken gecmısten bugune kadr ne yasadysam aklıma glıo hayranım sana sarkıların harıka senı tebrık ederım en ıyısını hakedıyosun allah yardımcın olsun allaha emanet ol

  8. vala bu sarki super vala diline salik

  9. eggggggg aynı götüm gibi allah binbir belasını wersin sizin dermişimmmmmmm

  10. senden nefret ediyorum rafetçigim

  11. buna bayılıyorum adım jasmin 11 yıldır seni dinlerim sana bayılıyorum rafet el roman sen teksin birtanesin harika sın by

  12. süpersin…………

  13. iyide hepsi güzelde aşkı viraneyi koysalar daha güzel

  14. çünkü beeeeeeeeeeeeeeen aaşşşkkııı vvvvvviiiiirrrrrraannneeeeeyi çççoooook seviiiyoooooorrum

  15. süper şarkılar ah rafet el romanla yusuf güney gibi şansım olsa yada bu şarkıyı armağan ettiğim kişi bunu duysa ve ……………

  16. çokkkkkkkk güzel

Yorum bırakın